Uzasadnienie leczenia domowym sposobem ;)

1. Data: 2004-02-29 14:16:22

Temat: Uzasadnienie leczenia domowym sposobem ;)
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Trapi mnie pewna sprawa. Ostatnio moja zacna Mama wyleczyła swoje chore
gardło okładami z białego sera wymieszanego z letnim mlekiem, z którego
robiła okład na szyi okręcając ją szalikiem.

I ja tak z ciekawości postanowiłam zapytać, czy zna ktoś z Was jakieś
"naukowe" uzasadnienie wykurowania się tym sposobem?
Aha, ten biały ser działa podobno tylko wtedy, gdy ból gardła nie jest
pochodzenia "anginowego", bo jeśli jest takowe, to wtedy powinno przykładac
sie ciepłe ziemniaki.
To jakies herezje?

Dzięki, jeśli postanowicie wklepać tutaj swoje teorie na ten temat.

Pozdrawiam
i życzę odporności na przeziębienia i grypę.

M.

--
"Życie zawsze weryfikuje marzenia"

2. Data: 2004-03-02 16:36:21

Temat: Re: Uzasadnienie leczenia domowym sposobem ;)
Od: Lukrecja Borgia <n...@c...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herezje nie herezje ważne,że pomaga. Jest masę takich przykładów w
naszej "medycynie". Np. niby przesąd,że w przypadku jęczmienia na oku
trzeba go potrzeć złotą obrączką tudzież "na niby"odciąć nożem.Może się
ktoś śmiać,ale to pomaga!!!A co do gorących gotowanych ziemniaków to
jeszcze pomagają na zatoki - sprawdziłam! I nawet gdyby to miało
przechodzić dzięki naszej sile woli i miał by ktoś uważać że to przesądy
to chyba lepsze niż zżeranie kilogramów lekarstw.
Pozdrawiam.

Lukrecja Borgia.

3. Data: 2004-03-02 20:05:41

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Mar 2004, Lukrecja Borgia wrote:

> trzeba go potrzeć złotą obrączką

bo zloto ma silne dzialanie antybakteryjne - wiec to nie jest
przesad tak do konca

P.

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Pecherz...
Co mi jest??