bóle głowy

1. Data: 2004-02-29 11:52:15

Temat: bóle głowy
Od: " esesjot" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra ma potworne bóle głowy, już trzeci raz odwiozło ją pogotowie do
szpitala. Tam jednak nie potrafią jej pomóc. Wykluczono zapalenie opon
mózgowych oraz zatoki. Siostra mówi, że podczas takich bóli czuje wszystkie
kości czaszki, nie może wytrzymać. Co mam zrobić???? Co to może być???
Proszę o pomoc i z góry dziękuję

P.S. glukoza w normie, niedobór hemoglobiny, podwyższone OB. Pani od analizy
stwierdziła, że wyniki siostry wskazują na to jakby wychodziła właśnie z
anemii. Moja suiostra jednak odżywia się regularnie oraz prawidłowo (głóg
utajony można wykluczyć)

2. Data: 2004-02-29 12:58:31

Temat: Re: bóle głowy
Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " esesjot" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Moja siostra ma potworne bóle głowy, już trzeci raz odwiozło ją pogotowie
do
-----

U mnie bole glowy (uporczywe) bylu objawem stresu - po n-tej wizycie u
n-tego neurologa madry lekarz kazal mi zmienic prace - przeszlo jak reka
odjol.

Ale przyczyn moze byc wiele (cisnienie w glace oka, srodczaszkow, guzy,
tetniaki i inne nieciekawe choroby) Sprawe powinno wyjasnic badanie
tomograficzne czaszki.

Simonto

3. Data: 2004-02-29 16:27:24

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> anemii. Moja suiostra jednak odżywia się regularnie oraz prawidłowo (głóg

Przy anemii moga występowac bardzo silne bóle głowy.
A to (anemia) "i w najlepszych rodzinach się zdarza" - jak powiedział kiedyś mój
lekarz.
Ale przyczyną może być coś innego.

Pozdrawiam.

4. Data: 2004-02-29 19:14:39

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy bierze tabletki antykoncepcyjne? (najczęściej bóle głowy występują w
pierwszych miesiącach brania lub w pierwszych miesiącach po odstawieniu).
pozdrawiam
barbarella

5. Data: 2004-02-29 19:16:15

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BarBarella" <b...@w...pl> wrote in message
> Czy bierze tabletki antykoncepcyjne? (najczęściej bóle głowy występują w
> pierwszych miesiącach brania lub w pierwszych miesiącach po odstawieniu).
Oczywiście mogą być inne powody...

6. Data: 2004-02-29 19:22:42

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry że sobie odpowiadam :)
ale ból głowy może też wynikać z zaciskania zębów ....
Występuje również u po sytuacji stresującej i wtedy gdy zmienia się dosyć
gwałtownie ciśnienie atmosferyczne (zwłaszcza u osób z niskim ciśnieniem np.
100 na 60 lub 90 na 50)
pozdr
barbarella

7. Data: 2004-02-29 19:44:39

Od: "kollotti" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella wrote:

> Sorry że sobie odpowiadam :)
> ale ból głowy może też wynikać z zaciskania zębów ....

a właśnie czy zaciskanie zębów -tzn. taki szczękościsk na podłożu nerwowym
jest uwarunkowany stresem?

8. Data: 2004-03-01 10:01:56

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kollotti wrote:

> a właśnie czy zaciskanie zębów -tzn. taki szczękościsk na podłożu nerwowym
> jest uwarunkowany stresem?

Tak. Nieefektywne radzenie sobie ze stresem, może powodować wzmożenie
napięcia w powyższych okolicach, co w dłuższej konsekwencji może
doprowadzić do wystąpienia zespołu skroniowo-żuchwowego (bruksizmu).
--
Pazdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

nadżerka
Antybiotyki?
Antybiotyki?
Zakwasy