Poszukuję dobrego ginekologa

1. Data: 2004-02-29 13:33:15

Temat: Poszukuję dobrego ginekologa
Od: "Szyjka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się z prośbą o pomoc, poszukuję dobrego ginekologa z okolic Zabrza,
Bytomia, Chorzowa, Katowic. Takiego godnego polecenia. Problem tkwi w tym,
że musiałby być to lekarz który przyjmuje w przychodni w ramach kontraktu z
NFZ i pracuje w dobrym szpitalu, ponieważ czeka mnie prawdopodobnie
operacja.
Proszę o pomoc Iza

2. Data: 2004-03-01 12:19:17

Temat: Re: Poszukuję dobrego ginekologa
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szyjka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kontraktu z
> NFZ i pracuje w dobrym szpitalu, ponieważ czeka mnie prawdopodobnie

Zapomnialas dodac, ze powinien darmowo wykonywac badania w ramach
wizyt domowych oraz bezplatnie dostarczac zalecane leki.

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl