Re: Strzykawka z trucizną

Data: 2017-05-29 22:20:28
Temat: Re: Strzykawka z trucizną
Od: Animka <a...@t...wp.pl>

W dniu 2017-05-29 o 20:37, Stokrotka pisze:

> A nawet jak była, to nic z tego nie wynika.
> Mogła mieć powikłania, a nawet jak nie miała, wystarczy, ze widzi skutki
> obecnie.

Aleś ty mądra. Wiem jakie miałam kiedyś szczepienia.
Przytoczyłam kawałek artykułu dot. szczepionek dla dzieci (podałam nawet
linka) jakie się stosuje od jakiegoś czasu i tu raptem na mnie się napada.
Gdyby mi coś dolegało to na grupie medycyna na pewno bym zasięgnęła u
ciebie i u innych mądrych porady.

--
animka