Studenci medycyny w sieci!

11. Data: 2001-02-09 12:29:34

Temat: Re: Studenci medycyny w sieci!
Od: Anna Sulencka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@k...net.pl (Tomek Stankiewicz) napisał / wrote:

> Witam,
>
> Jestem studentem medycyny - szukam e-mailowego kontaktu ze studentami
> akademii medycznych w calej Polsce.
>
> Pozdrawiam,
>
> Tomek Stankiewicz
> Cześć
Wprawdzie w marcu kończę staż podyplomowy ale jeżeli moj adres bedzie w czyms pomocny

to napisz.
s...@p...wp.pl

12. Data: 2001-02-09 13:41:20

Od: "Janusz" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pracownikiem znanej firmy np. farmaceutycznej.
Szukam jeleni, którzy podadzą mi swoj adres, bym mogl rozsylac im
reklamowkowe smieci...

Na taki wstep odpowiedz bylaby oczywista, gorzej, gdy ktos pisze:
"Jestem studentem medycyny - szukam e-mailowego kontaktu ze studentami
akademii medycznych w calej Polsce"

Moim zdaniem, gdy ktos szuka jakichs kontaktow, to wystarczy, ze przez jakis
czas
bedzie sie udzielal na grupach dyskusyjnych, badz mail'owych lub wszelkiego
rodzaju
"forach" i sam znajdzie znajomych.

Moze przesadzilem, ale prosba o adres e-mail tylko tak mi sie kojarzy...
Jezeli kogos urazilem, to przepraszam.

Janusz

13. Data: 2001-02-10 10:57:28

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam...

Użytkownik Janusz <j...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:960rhs$jkp$...@n...tpi.pl...
> Moze przesadzilem, ale prosba o adres e-mail tylko tak mi sie kojarzy...
> Jezeli kogos urazilem, to przepraszam.

Osobiscie uzywam Outlooka, a on ma fantastyczna funkcje IGNORR:))) wiec ne
sadze, abym mial jakies problemy ze spamem...:) Ale masz racje...

LiBi -student med.
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)

14. Data: 2001-02-10 18:11:56

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>rodzaju
>"forach" i sam znajdzie znajomych.
>Moze przesadzilem, ale prosba o adres e-mail tylko tak mi sie kojarzy...

Przeciez i bez tego moglby zdobyc ich adresy.. dziwie sie wiec twoim
rozumowaniem..

15. Data: 2001-02-13 15:41:54

Od: e...@i...owg.pl (eclipse) szukaj wiadomości tego autora

myrning :)
AM Bydgoszcz (tymczasowo :)

--
[ e...@i...owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ registered linux user: 205102 ]

16. Data: 2001-02-14 21:07:13

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Wed, 07 Feb 2001 09:27:09 GMT,
n...@k...net.pl (Tomek Stankiewicz) napisał coś takiego:

>Witam,
>
>Jestem studentem medycyny - szukam e-mailowego kontaktu ze studentami
>akademii medycznych w calej Polsce.

Nie zauważyłem wątku - więc tak późno...

AM Łódź
--
Cosa
c...@p...onet.pl