Re: Studia czy malzenstwo?

From: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Studia czy malzenstwo?
Date: Tue, 05 Sep 2006 14:50:17 +0200

Moje 0,03PLN

Jak Twój facet ma problemy z identyfikacją tego co jest dla Ciebie (i
dla niego zresztą też) naprawdę ważne to należałoby go pogonić w
ch.....ę. Na wszystko w życiu jest ODPOWIEDNI czas. I na studia i na
dzieci też. Dzieci bez problemu zdążysz mieć po studiach, zresztą
macierzyństwo na ostatnich latach studiów też nie jest głupim pomysłem.

Pamiętaj że skończyć studia i mieć dzieci jest stosunkowo łatwo. Ale
mieć dzieci i skończyć studia już dużo, dużo trudniej. Studia zaoczne
(czyli studia+praca+dom) z dziećmi na karku są również trudne do
ukończenia, szczególnie jak zabraknie Ci wsparcia i dopingowania z jego
strony. A jeżeli nie skończysz studiów zostaniesz w domu z dziećmi, bo
trudno teraz o pracę nawet po studiach. I za parę lat możesz mieć
pretensję do wszystkich (w tym także do dzieci) że "przez nie" niejako
nie spełniłaś się życiowo.

Nie rozumiem zupełnie argumentu z czekaniem ze ślubem do końca
licencjatu. Skoro jesteście zdecydowani, to co to za różnica czy
po/przed licencjatem/studiami zaoczymi/końcem 10cio lecia/30rocznicą
solidarności/itp? Jak ślub to od razu dziecko? Ja żeniłem się będąc na
studiach. Zupełnie nie widziałem w tym problemu. Na dzieci też czas
przyszedł odpowiedni (teraz :D).

Mam paru kolegów, którzy w wieku 30, 31 lat zostali ojcami. I marudzą że
za młodzi są na to. A ten się boi że "będzie dziadkiem". Przepraszam -
boi się, że nie da rady później zmajstrować?

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.