Stulejka - problem ale inny

1. Data: 2004-11-19 19:32:28

Temat: Stulejka - problem ale inny
Od: "mariner" <mariner(TO WYTNIJ)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem ze stulejką, wiem że konieczny jest zabieg chirurgiczny. Problem
polega na tym że wszyscy lekarze z którymi o tym rozmawiałem proponują
przeprowadzenie go tylko w szpitalu. Chcę Was zapytać czemu tak jest ? Czy
nie można tego zrobić w ambulatorium, czy bez wizyty w szpitalu się nie
obejdzie ? Przecierz to prosty i szybki zabieg. Czy przeszkodą jest mój wiek
(30lat) Bardzo proszę Was o radę.

2. Data: 2004-11-21 06:39:19

Temat: Re: Stulejka - problem ale inny
Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie można tego zrobić w ambulatorium, czy bez wizyty w szpitalu się nie
> obejdzie ? Przecierz to prosty i szybki zabieg. Czy przeszkodą jest mój

Z pewnoscia sie nie obejdzie! Może znajdziesz szpital w ktorym zrobia to w
ciagu jednego dnia, ale bedzesz ciezko! Pamiętaj teraz chodzi o kasę, a NFZ
ma swoje zasady w płaceniu z ausługi zarówno szpitalom jak i ambulatoriom. Z
drugiej strony zawsze, chociaż jest to tak drobny zabieg, moga być
powikłania.
Pozdrawiam Rafał
Ps. Pamietaj zanim pojdziesz na zabieg zaszczepić sie przeciwko zoltaczce
(WZW typy B). Jesli ktos ci powie ze to niepotrzebne to nieprawda bo zawsze
jest ryzyko zakazenia podczas zabiegu.
Ps. 2 Jesli jestes przypadkiem ze slaska to moge dac ci namiary na dobry
szpital.

3. Data: 2004-11-21 18:00:36

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że będzie bezpieczniej przeprowadzić taki zabieg w szpitalu. A tak
swoją drogą mam pytanie (ponieważ mam 2 synków ) jak to się stało,że stulejkę
masz w wieku 30 lat czy nie miałeś jej wcześniej czy może powstać w każdej
chwili bardzo mnie to interesuje ze względu na dzieci bo mam wrażenie, że też
mają stlejkę i to obydwaj.

4. Data: 2004-11-21 18:56:50

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Nov 2004 19:00:36 +0100, e...@p...onet.pl wrote:

> Myślę, że będzie bezpieczniej przeprowadzić taki zabieg w szpitalu. A tak
> swoją drogą mam pytanie (ponieważ mam 2 synków ) jak to się stało,że stulejkę
> masz w wieku 30 lat czy nie miałeś jej wcześniej

A co w tym dziwnego? Stulejka nie jest stanem zagrażającym życiu. Można
ją mieć do końca życia i nigdy nie mieć z tego powodu żadnych problemów.

> czy może powstać w każdej
> chwili

Owszem, stulejka może powstać w każdej chwili. Na przykład na skutek
stanu zapalnego. Bo stulejka stulejce nierówna.

> bardzo mnie to interesuje ze względu na dzieci bo mam wrażenie, że też
> mają stlejkę i to obydwaj.

Masz wątpliwości - idź z nimi do lekarza. Tylko pamiętaj, że często
wystarczy ćwiczyć napletek, zamiast od razu operować.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

wodniak - co to jest?
Triglicerides