Łzawienie oczu

1. Data: 2004-11-19 17:56:05

Temat: Łzawienie oczu
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to normalne, że podczas zimna i jazd na rowerze łzawią mi dość mocno
oczy? Jeżdżę w przezroczystych okularach ochronnych dobrej jakości. Czy
jestem w nich, czy bez - łzawią. Objawy podobne, jak w lecie, kiedy to
mam uczulenie na pyłki. W lecie stosuje Cromohexal, który pomaga. Jak
teraz mogę sobie pomóc? Rezygnacja z roweru nie wchodzi w grę :) Czy to
łzawienie moze być objawem "zimowego" uczulenia? Nie wiem, na co :(
--
pa, Basia

2. Data: 2004-11-19 18:59:16

Temat: Re: Łzawienie oczu
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz mogę sobie pomóc? Rezygnacja z roweru nie wchodzi w grę :) Czy to
> łzawienie moze być objawem "zimowego" uczulenia? Nie wiem, na co :(

moze byc zarowno reakcja uczuleniowa, jak i reakcja na nadmierna suchosc
galki ocznej, o ktora przy jezdzie na rowerze nietrudno.
Uzywasz krople przeciwuczuleniowe a nie wiesz na co masz uczulenie? A testy
zrobilas?

pa,casus :-))

3. Data: 2004-11-19 19:09:01

Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze byc zarowno reakcja uczuleniowa, jak i reakcja na nadmierna suchosc
> galki ocznej, o ktora przy jezdzie na rowerze nietrudno.

Ja tesh tak mam, ale jak jest bvardzo zimno na dworze, w zimie.

4. Data: 2004-11-19 19:20:54

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus napisał:

> moze byc zarowno reakcja uczuleniowa, jak i reakcja na nadmierna suchosc
> galki ocznej, o ktora przy jezdzie na rowerze nietrudno.

Czy sa jakieś krople nawilżające?

> Uzywasz krople przeciwuczuleniowe a nie wiesz na co masz uczulenie? A testy
> zrobilas?

Oczywiście, że wiem, na co jestem uczulona, robiłam testy: na pyłki
drzew i traw. I lecie stosowałam te krople, na to uczulenie. Myslałam,
że to wynika z poprzedniego postu ;) Własnie zastanawia mnie i stąd
pytanie, ta podobna reakcja teraz, kiedy nic nie kwitnie.
--
pa,Basia

5. Data: 2004-11-19 21:03:09

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa jakieś krople nawilżające?

cala gama. Mozna kupic w aptece bez recepty. Generalnie nie polecam
polskiego Lacrimalu, natomiast kazde inne beda ok.

> [...]
> że to wynika z poprzedniego postu ;) Własnie zastanawia mnie i stąd
> pytanie, ta podobna reakcja teraz, kiedy nic nie kwitnie.

moga byc jeszcze w kurzu.

pa,casus:-)))

pytanie do ginekologów, PILNE
cholesterol