Styrax japonica - jak się sprawuje?

1. Data: 2004-05-27 13:50:51

Temat: Styrax japonica - jak się sprawuje?
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma u siebie w ogrodzie tę roślinę? Ciekawa
jestem jak znosi ona mrozy? Z informacji, jakie przeczytałam wynika, że
znosić powinna dobrze. Ale może ktoś potwierdzi mi tę wiadomość dzięki
doświadczeniom własnym.

Pozdrawiam, Marzenna

2. Data: 2004-05-27 13:59:33

Temat: Re: Styrax japonica - jak się sprawuje?
Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Marzenna Kielan napisał(a):

> [...]
> wynika, że znosić powinna dobrze. Ale może ktoś potwierdzi mi tę
> wiadomość dzięki doświadczeniom własnym.

Nie mam i nawet nie wiem jak wygląda :-). Zmieniamy grupę na ogrody :-)?

--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.

3. Data: 2004-05-27 14:02:52

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> napisał w wiadomości

> Nie mam i nawet nie wiem jak wygląda :-). Zmieniamy grupę na ogrody :-)?

Ano ;) Tu jest jakoś tak sympatycznie :) Poza tym wiem, że kochasz sadzić,
Twoje akwarium to gąszcz tropikalny - a jaki mokry ;) Ja też nie mogę już
bez tego żyć. Mam trochę mniej Tomku - 1100 m, będziemy mieli co robić :))

Pozdrawiam serdecznie, Marzenna

4. Data: 2004-05-27 14:26:51

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam i nawet nie wiem jak wygląda :-). Zmieniamy grupę na ogrody :-)?

Pewnie, że zmieniajcie. W ogrodowych oczkach też oprócz żab są rybki.

Pozdrawiam
skryba

5. Data: 2004-05-27 16:00:22

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Marzenna Kielan napisał:

> Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> napisał w
> wiadomości news:c94s85$6lm$1@h1.uw.edu.pl...
>

> Ano ;) Tu jest jakoś tak sympatycznie :)

Prawda, też mnie to wzięło :-)

> Poza tym wiem, że kochasz
> sadzić, Twoje akwarium to gąszcz tropikalny
Aż nadto. Właśnie planuję ostre cięcie anubiasa "coffeefolia" bo mi
akwarium zarasta. Tylko musze 110L uruchomić
> -Ja też
> nie mogę już bez tego żyć. Mam trochę mniej Tomku - 1100 m, będziemy
> mieli co robić :))

Oj, tak, aż mi skóra cierpnie.

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

6. Data: 2004-05-27 16:04:08

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

ogrodowy skryba napisał:

> Pewnie, że zmieniajcie. W ogrodowych oczkach też oprócz żab są rybki.
>
> Pozdrawiam
> skryba

No, marzy mi się stadko Tanichthys albonubes :-). Bardzo je lubię.

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

7. Data: 2004-05-27 18:15:04

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> napisał w wiadomości
> ogrodowy skryba napisał:
>

> No, marzy mi się stadko Tanichthys albonubes :-). Bardzo je lubię.

Hmmm...ale ta łacina jakoś mi obco brzmi, nic nie rozumiem :)))

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-05-27 19:34:19

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm...ale ta łacina jakoś mi obco brzmi, nic nie rozumiem :)))

Bo to o takich co bez wiatru się ruszają. Takie niezatapialne z płetwami i
pyszczkami.

Pozdrawiam podwodnie
skryba

9. Data: 2004-05-27 21:22:36

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

ogrodowy skryba napisał:

> Bo to o takich co bez wiatru się ruszają. Takie niezatapialne z
> płetwami i pyszczkami.
>
> Pozdrawiam podwodnie
> skryba

No właśnie. Jak wy rozmawiaćie o tych zielonych z korzonkami, to ja też
nic nie rozumiem.Jakieś Viburnum itp. A poważnie: Tanichthys albonubes
- kardynałek - piękna mała rybka, która przejściowo wytrzymuje
temepraturę do 0 stopni, a wiec IMHO świetnie nadaje się na lato do
oczka. Zimować musi w domu.

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

10. Data: 2004-05-27 21:31:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> - kardynałek - piękna mała rybka, która przejściowo wytrzymuje
> temepraturę do 0 stopni, a wiec IMHO świetnie nadaje się na lato do

O, i już jaśniej sie zrobiło :)) Kardynałki hodowałam kiedyś. Akwarium tez,
niejedno miałam :))

Pozdarwiam, troszkę jednak w temacie
Kaśka

PS
Te nazwy rybek jakies trudniejsze niż roślin :))

Nowy - pozdrowienia dla grupy
Tulipanowiec?
Bonsai
Poomocyyy!