Subtelność gogla

1. Data: 2008-11-24 18:46:55

Temat: Subtelność gogla
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam na gazecie:

"Polska jest na liście życzeń Moskwy - nie mamy złudzeń"

- Rosyjski imperializm ma to do siebie, że nie zadawala się jednym
etapem. Zawsze są kolejne kraje. Nie możemy mieć złudzeń, że gdzieś na
tej liście życzeń państwa rosyjskiego znajduje się Polska - powiedział
w TVP Info Michał Kamiński. Prezydencki minister skomentował w ten
sposób niedzielny incydent w Gruzji.

57,_Polska_jest_na_liscie_zyczen_Moskwy___nie_mamy_z
ludzen_.html

i odrobinę jestem przejęty, bo Ikselka już się szykuje do okopów i
ciągnie ze sobą Gawrona, a gogiel wyświetla mi reklamy:

Kurs Rosyjskiego W Rosji
Szkoła językowa w Moskwie. Teraz opłata operacyjna: 0 zł.
www.travel.eskk.pl
Wizy do Rosji
Wizy turystyczne do Rosji Pełna obsługa podróży do Rosji
www.transsyberyjska.pl/Wizy/Rosja
Bilety Lotnicze Moskwa
Atrakcyjne Ceny, Szybka Rezerwacja, Dostawa Biletów w Dowolne Miejsce!
www.FlySiesta.pl/Moskwa

Trochę nie teges, nie uważacie?

2. Data: 2008-11-24 18:48:20

Temat: Re: Subtelność gogla
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant<b...@p...onet.pl>
n.googlegroups.com

[...]
> [...]
> www.transsyberyjska.pl/Wizy/Rosja
> Bilety Lotnicze Moskwa
> Atrakcyjne Ceny, Szybka Rezerwacja, Dostawa Biletów w Dowolne Miejsce!

Dlaczego?

Przyjedź do Rosji, zanim Rosja przyjedzie do ciebie.

Don

3. Data: 2008-11-24 18:48:40

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,59836
57,_Polska_jest_na_liscie_zyczen_Moskwy___nie_mamy_z
ludzen_.html

"Kamiński podkreślał, że strzelanina przy granicy z Osetią Płd. była dziełem
Rosjan lub sprzymierzonych z nimi Osetyńców"

Skąd wiadomo?

4. Data: 2008-11-24 19:00:53

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:00a37102-4419-4858-9689-a137179efb71@
k41g2000yqn.googlegroups.com...

657,_Polska_jest_n...

> "Kamiński podkreślał, że strzelanina przy granicy z Osetią Płd. była dziełem
> Rosjan lub sprzymierzonych z nimi Osetyńców"
>
> Skąd wiadomo?

Nie wiadomo

5. Data: 2008-11-24 19:09:31

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4...@k...googlegroups.com

> [...]
>
> Dlaczego?
>
> Przyjedź do Rosji, zanim Rosja przyjedzie do ciebie.

Już kiedyś przyjeżdżała i nie było się do czego spieszyć

6. Data: 2008-11-24 19:20:49

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

http://korwin-mikke.blog.onet.pl/

7. Data: 2008-11-24 19:26:49

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:bbb64762-2ca8-4ea7-a024-0efc160ff620@
k41g2000yqn.googlegroups.com...

> http://korwin-mikke.blog.onet.pl/

Brzmi jak dla mnie rozsądnie, poza fragmentami typu "A TVN pokazała
twarz JE Michała Saakashviliego podczas wypowiedzi JE Lecha
Kaczyńskiego. Była to twarz nauczyciela, którego uczeń dobrze
wyrecytował zadaną lekcję."

8. Data: 2008-11-24 19:43:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Nov 2008 11:09:31 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

4...@k...googlegroups.com

> Już kiedyś przyjeżdżała i nie było się do czego spieszyć

A bywało, że i my przyjeżdżaliśmy... patrz: "Polacy na Kremlu".

9. Data: 2008-11-24 19:54:43

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lis, 19:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

4...@k...googlegroups.com

> A bywało, że i my przyjeżdżaliśmy... patrz: "Polacy na Kremlu".

Górski też trzecie miejsce na mundialu zdobył, ale ja już na te bramki
nie mogę patrzyć

10. Data: 2008-11-24 20:08:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Nov 2008 11:54:43 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

4...@k...googlegroups.com

> Górski też trzecie miejsce na mundialu zdobył, ale ja już na te bramki
> nie mogę patrzyć

A ja bym tam popatrzyła na Polaków na Kremlu - to było PIERWSZE miejsce,
ale dawno ;-PPP

ojczym
Obama tańczy
wreszcie coś istotnego w newsach
bać się czy nie bać się zmiany pracy? czy kasa to wystarczający argument?
Obama i poczucie humoru (video w jęz. angielskim)