Subtelność gogla

111. Data: 2008-11-27 00:17:49

Temat: Re: Subtelność gogla
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"bazzzant" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:12a1163b-c302-4a30-85a0-

> Chyba powyżej 25 000,000,000 gogiel głupieje
>
> a - 17,230,000,000
> a OR b - 19,100,000,000
> a OR b OR c - 24,230,000,000
> a OR b OR c OR d - 25,300,000,000
> a OR b OR c OR d OR e - 25,330,000,000
> a OR b OR c OR d OR e OR f - 26,590,000,000
> a OR b OR c OR d OR e OR f OR g - 25,330,000,000
> a OR b OR c OR d OR e OR f OR g OR h - 25,280,000,000
>
> Dawno się tyle nie nakopiowałem

Tez probowalem w ten sposob oraz z cyframi liczbami od 1 do 40....
Dalej nie dalem rady.
Ciekaw jestem czy mozna by wycisnac jeszcze wiecej.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

112. Data: 2008-11-27 07:47:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> http://www.google.pl/advanced_search?hl=pl

> [...]
> a OR b OR c OR d OR e OR f - 26,590,000,000
> a OR b OR c OR d OR e OR f OR g - 25,330,000,000
> a OR b OR c OR d OR e OR f OR g OR h - 25,280,000,000

też to wszystko wypróbowywałem.
to nie moze działać jak "lub" - bo im więcej tych opcji byś wkleił,
byłoby siłą rzeczy więcej wyników. chyba że to jest jakaś alternatywa
rozłączna - "albo albo".
szukałem w necie, znalazłem tyle, że ktoś się tematem już interesował i
najwięcej wyników dawał "www".

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

113. Data: 2008-11-27 11:13:28

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 07:47, tren R <t...@p...pl> wrote:

> szukałem w necie, znalazłem tyle, że ktoś się tematem już interesował i
> najwięcej wyników dawał "www".

Nie znaczy że nie mogliśmy okazać się lepsi ;)

114. Data: 2008-11-27 13:26:00

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "albo albo".
> szukałem w necie, znalazłem tyle, że ktoś się tematem już interesował i

No to raczej nie tak, jak myślisz. Jak jakaś tronka ma a i b to zazwyczaj ma
też c - nikt nie produkuje stronek, które mają w treści tylko litery a i b
;)

Zastanawiam się tylko nad zwiększeniem liczby wyników przez ...

Ha, ha, nie powiem ;)

115. Data: 2008-11-27 13:28:55

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

[...]
> Zastanawiam się tylko nad zwiększeniem liczby wyników przez ...

... stworzenie miliona nowych stron?

Gaw

116. Data: 2008-11-27 13:37:35

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]

... i tak się właśnie kończą wszystkie dobrze się zapowiadające konwersacje
z trenerem ...
;)

117. Data: 2008-11-27 13:39:24

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
> kurcze
> jak się stawia te pieprzona pionową kreskę [...]
I know, I know ;)

To to samo co OR (LUB), jest na klawiaturze, tylko zazwyczaj przypomina
wydłużony dwukropek, a nie kreskę.
U mnie jest nad Enterem, zwie się to 'pipe' chyba.

118. Data: 2008-11-27 13:49:27

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 14:26, "Redart" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
> ;)
>
> Zastanawiam się tylko nad zwiększeniem liczby wyników przez ...

...wpisanie wszystkich znakow i liter wszystkich alfabetow swiata? ;)

Pozdrawiam,
F.

119. Data: 2008-11-27 13:53:42

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 13:26, "Redart" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
> ;)
>
> Zastanawiam się tylko nad zwiększeniem liczby wyników przez ...

Teraz to już powiedz

120. Data: 2008-11-27 13:54:10

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 13:37, "Redart" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
wiadomościnews:ggkits$9cg$1@news.onet.pl...

> ... i tak się właśnie kończą wszystkie dobrze się zapowiadające konwersacje

usnetowe ADHD?

ojczym
Obama tańczy
wreszcie coś istotnego w newsach
bać się czy nie bać się zmiany pracy? czy kasa to wystarczający argument?
Obama i poczucie humoru (video w jęz. angielskim)