Sukienka

1. Data: 2006-01-31 14:08:34

Temat: Sukienka
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W najnowszym swoim filmie, Jennifer Aniston, ma na sobie bardzo ladna
sukienke. Niestety, nieudalo mi sie znalezc odpowiedniego zdjecia
pokazujacej ja (sukienke) w calosci okazalosci, mam tylko cos takiego:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0398375/2931.jpg
Moze ktoras z Was widziala juz film lub reklamowke w kinie i wie o jaka
sukienke mi chodzi? A dokladnie mi chodzi o link do strony, na ktorej bylaby
pokazana podobna sukienka i moze wykroj. Bardzo bym chciala taka sobie
uszyc.
I jeszcze a'propos uszycia, to nadal szukam krawcowej w Warszawie.
Pozdrawiam.
Magdalena.

2. Data: 2006-01-31 14:16:07

Temat: Re: Sukienka
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam napisac w jakim to filmie ma na sobie sukienke :"Rumor has
it...", niestety nie znam polskiego tytulu:(

3. Data: 2006-01-31 17:53:55

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magi wrote:
> [...]
> sukienke. Niestety, nieudalo mi sie znalezc odpowiedniego zdjecia
> pokazujacej ja (sukienke) w calosci okazalosci, mam tylko cos takiego:

Mimo, ze strona otworzyla sie to brak tam zdjecia.

Zazula

4. Data: 2006-01-31 19:10:32

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Mimo, ze strona otworzyla sie to brak tam zdjecia.

Mi się otworzyło wszystko, tu jest zwiastun filmu, sukienka fioletowa, bez
pleców, przód zakładany
http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=21194&sekc
ja=mmedia albo
http://glinki.com/?l=2ap3zv .

Elżbieta

5. Data: 2006-01-31 19:46:29

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta T. wrote:

>Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

>Mi się otworzyło wszystko, tu jest zwiastun filmu, sukienka fioletowa, bez
> [...]
Oooo, fajna. Moze taka:
http://www.mccallpattern.com/item/M5045.htm?tab=even
ing_prom_bridal&page=1

Kot

_______
To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security
Centre. http://uk.security.yahoo.com

6. Data: 2006-01-31 20:34:47

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta T. wrote:
> Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Mi się otworzyło wszystko, tu jest zwiastun filmu, sukienka
> [...]

Wystarczylo otworzyc w Firefoxie i odpalilo. Znalazlam takie jeszcze
zdjecie:
http://rumorhasitmovie.warnerbros.com/_images/g_phot
o20.jpg
Ale nic wiecej nie wniose do watku :)

Zazula

7. Data: 2006-02-01 08:21:35

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magi:

> Oooo, fajna. Moze taka:
> http://www.mccallpattern.com/item/M5045.htm?tab=even
ing_prom_bridal&page=1

Oo, właśnie:), poszukaj Burdy z początku lat 70-tych, to ten klimat:)

Elzbieta

8. Data: 2006-02-01 20:56:28

Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oooo, fajna. Moze taka:
> http://www.mccallpattern.com/item/M5045.htm?tab=even
ing_prom_bridal&page=1

> Kot

Ooooo! Tak! Ta zielona jest bardzo bardzo podobna.
Dziekuje za podeslanie zdjecie :)
Magdalena

9. Data: 2006-02-01 20:58:41

Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczylo otworzyc w Firefoxie i odpalilo. Znalazlam takie jeszcze
> [...]

I nawet zdjecie sie znalazlo; dziekuje bardzo - ja takiego nie moglam sie
doszukac.
Pozdrawiam.
Magdalena.

10. Data: 2006-02-02 08:06:03

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Magi wrote:

ening_prom_bridal&page=1

>Ooooo! Tak! Ta zielona jest bardzo bardzo podobna.
>Dziekuje za podeslanie zdjecie :)
>Magdalena

To nie tylko zdjecie, to takze wykroj do kupienia - tylko nie wiem gdzie
w Polsce sprzedaja te wzory...

Kot

_______
Yahoo! Photos – NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo
http://uk.photos.yahoo.com

xxx - poszukuję
Spotkanie w Gdyni
[ot] dziś ja się chwalę