Sunsilk

1. Data: 2003-06-21 06:51:50

Temat: Sunsilk
Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy używałyście może szamponu albo odżywki do włosów Sunsilk???
Jakie wrażenia??
Godny polecenia??
Pozdr

1. Data: 2003-06-21 07:07:52

Temat: Odp: Sunsilk
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bd0uqn$dpk$...@f...cgs.pl...
> Witam!
> Czy używałyście może szamponu albo odżywki do włosów Sunsilk???
> Jakie wrażenia??
> Godny polecenia??
> Pozdr

Hej,
Ja od jakiegos czasu uzywam odzywki, a wlasciwie maski do wlosow
zniszczonych suszeniem i modelowaniem. Maske trzyma sie 1 minutke, co jest
niesamowitym plusem. Po uzyciu wlosy sa bardzo miekkie i delikatne. Ja
bardzo poprawilam sobie stan swoich wlosow, ktore byly troche przesuszone
farbowaniem, suszarka i modelowaniem. Moim zdaniem godne polecenia.

--
***Gosia_KIKI***
http://mgosia.blog.pl

1. Data: 2003-06-21 08:55:14

Temat: Re: Sunsilk
Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy używałyście może szamponu albo odżywki do włosów Sunsilk???
> Jakie wrażenia??
> Godny polecenia??
Ja używam tej odżywki w spray'u do włosów przetłuszczających się i jestem
bardzo zadowolona, bo zamiast włosy myć codziennie mogę myć co drugi. :)
Wyglądają zawsze dobrze, nie są klapnięte, ale mięciutkie w doryku.
Spokojnie mogę polecić.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-21 09:27:21

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo zadowolona, bo zamiast włosy myć codziennie mogę myć co drugi. :)
> Wyglądają zawsze dobrze, nie są klapnięte, ale mięciutkie w doryku.

Ja rowniez uzywam tej odzywki, nadaje sie tez do modelowania wlosow. Polecam
tez szampon do wlosow przetluszczajacych sie. Wlosy po nim sa miekkie i
puszyste.

1. Data: 2003-06-21 10:04:45

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy używałyście może szamponu albo odżywki do włosów Sunsilk???
> Jakie wrażenia??
> Godny polecenia??
> Pozdr

Ja wczoraj wykorzystałam próbkę szmponu do włosów kręconych i mleczko żeby
się nie "puszyły". Włosy mam raczej proste, ale na końcach mi falują i przy
okazji puszą. Według mnie - bardzo dobre efekty. Chyba pojdę kupić całą
butelkę:)
Ciekawe czy Sunsilki nadal są takie tanie...
Kroofka

1. Data: 2003-06-21 11:39:36

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe czy Sunsilki nadal są takie tanie...

Nadal są :)

Niki

1. Data: 2003-06-22 03:54:40

Od: "Sekret" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja rowniez uzywam tej odzywki, nadaje sie tez do modelowania wlosow.
Polecam
> tez szampon do wlosow przetluszczajacych sie. Wlosy po nim sa miekkie i
> puszyste.

Podpisuję się! Myję włosy może nie dramatycznie często, ale co 3 dni i tego
3-ciego dnia wcześniej wygladały już mało atrakcyjnie. Po Sunsilku
stwierdzam, ze 3-ciego dnia zdecydowanie lepiej wyglądają - po prostu nie są
przetłuszczone!!! Co prawda 4-tego dnia rano i tak je myję, ale mam
przynajmniej komfort, że nie muszę ich w 3-cim dniu związywać ze względów
estetycznych.
No poważnie - tego się nie spodziewałam :-)
Poczekam jeszcze na więcej opinii nt. odzywaki w sprawju do tego szamponu
:-)

M.

1. Data: 2003-06-22 08:58:59

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekret" <0...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 3-ciego dnia wcześniej wygladały już mało atrakcyjnie. Po Sunsilku
> stwierdzam, ze 3-ciego dnia zdecydowanie lepiej wyglądają - po prostu nie

No to ja napisze cos zupelnie odwrotnego ;) Szampon owszem, jest w porzadku,
przyjemnie pachnie, dobrze myje itp natomiast po odzywce wlosy zaczely mi
sie elektryzowac, gorzej sie ukladaja, sa jakies takie szorstkie w dotyku.
Roznice widze tym bardziej, ze na zmiane uzywam odzywki Pentene i po niej
efekty sa o niebo lepsze ;) Tak wiec prawdpodobnie juz drugi raz tego sprayu
nie kupie, choc zapowiadal sie intersujaco....

1. Data: 2003-06-22 09:51:48

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sprayu
> nie kupie, choc zapowiadal sie intersujaco....

Witam!!!

Pod Twoim postem podpisuje sie obiema rekoma i obiema nogami:)))Poniewaz ja
rowniez zauwazylam taka rozniece, ze kiedy umyje wlosy Sunsilkem i naloze
odzywke Pantene to wlosy duzo, duzo lepiej i wygladaja, i lepiej sie
ukladaja i dluzej wygladaja na swiezsze. Taki uklad mi bardziej pasuje:)))
Odzywki w spreju na pewno nigdy nie kupie.....

Dzieki Ci za tego posta bo juz myslalam, ze jestem przypadkiem
odosobnionym:))))

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-22 10:28:57

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> Dzieki Ci za tego posta bo juz myslalam, ze jestem przypadkiem
> odosobnionym:))))

No to juz jest nas dwie :)

pozdrawiam :)

co to może być na mojej twarzy?!prosze o porade!!!!!
ratunku - bibulki matujace
ratunku - bibulki matujace
PHARMACERIS T
[spam] słońce+ochrona= zdrowe wakacje