Super rzecz do suchej skory

1. Data: 2003-01-17 15:14:49

Temat: Super rzecz do suchej skory
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam mojemu bratu komplet kosmetykow z wyciagiem z... konopii
indyjskich:))
Ma strasznie przesuszona skore, ciagle jakies uczulenia i stwierdzilam, ze
taki komplecik bedzie w sam raz dla faceta - raz ze intrygujacy
(konopie:-) ), dwa, to w oryginalnych opakowaniach (kremu w metalowych
tubkach z charakterystycznym motywem).
W ciagu czterech dni bardzo mu sie poprawila skora - uzywal mydelka i kremu
ochronnego. Kiedys pisali o tym w Votre Beaute i od tego czasu ich szukam i
szukam... W koncu zadzwonilam do producenta i dostalam namiary. Kupilam je w
jakims przedziwnym sklepie dla skate'ow :)))
Ale na opakowaniu jest adres strony:
www.cannabis.pl

naprawde fajna rzecz! :))

Kaska

1. Data: 2003-01-17 15:25:35

Temat: Re: Super rzecz do suchej skory
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
Kupilam je w
> jakims przedziwnym sklepie dla skate'ow :)))

A co w tym sklepie jeszcze jest? Jakieś inne kosmetyki też? Może coś na
siniaki?:-))
DominikaNM

1. Data: 2003-01-17 15:36:39

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam je w
>
> A co w tym sklepie jeszcze jest? Jakieś inne kosmetyki też? Może coś na
> siniaki?:-))
> DominikaNM

Byly jeszcze tylko fifki (czy tez lulki, nie wiem jak to sie nazywa, bo ja
nie uzywam) i koszulki z obrazkami. na przyklad swiety mikolaj z podcietym
gardlem...
Kosmetykow nie bylo.
Gdybym wczesniej znala ten adres w necie za nic nie poszlabym do tego sklepu
;-))

Kaska

1. Data: 2003-01-18 18:32:29

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jakims przedziwnym sklepie dla skate'ow :)))

a sklep w jakim miescie?
Ewa

1. Data: 2003-01-20 08:46:56

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> a sklep w jakim miescie?

W Krakowie.

Kaska

1. Data: 2003-01-21 08:55:33

Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.uroda, Skakanka splodzil(a) nastepujacy tekst:

> W Krakowie.
A jak się ten sklep nazywa i gdzie jest? :)

Agnieszka

1. Data: 2003-01-21 09:09:22

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Bohosiewicz" <a...@k...ae.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:slrnb2q2j1.hkc.agnes@kni.ae.krakow.pl...
> Na pl.rec.uroda, Skakanka splodzil(a) nastepujacy tekst:

> A jak się ten sklep nazywa i gdzie jest? :)

Nazywa się Ebola i jest na Floriańskiej.
Tylko dokładnie nie wytłumaczę, bo nie pamiętam jak tam doszłam.
W każdym razie idąc z rynku jedna z pierwszych bram po prawej stronie. Sklep
jest w... piwnicy :) Jak knajpa:)

Kaśka

Do Trys (i nie tylko) - ratunku!!!!!!!!
dobre solarium we Wrocławiu
Pomocy!!!
poszukuje info dot. higieny i dbania o urode