Super szybka chinska kolacyjka :)

1. Data: 2004-06-30 10:59:54

Temat: Super szybka chinska kolacyjka :)
Od: "Ewa" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wczoraj zrobilam w doslownie 15 minut dla 2 osob:

2 piersi z kurczaka średnie
paczka makaronu ryżowego
sos sojowy
imbir, papryka ostra, 2 ząkbi czosnku

Piersi na plasterki, w zioła i czosnek i obsmażyć.
Makaron wrzucić do wrzątku, odcedzić.
Obie rzeczy mieszamy i zalewamy sosem sojowym (odrobina bo słone). Możemy
posypać jeszcze szczypiorkiem świeżym i podajemy od razu, bo ten makaron
strasznie szybko stygnie :)

Naprawdę ekspresowa - całe szczęście bo już 23:30 była ...
Smacznego, a poza tym nie czytałam jeszcze chyba nigdzie, że imbir to taki
dobry afrodyzjak, a może to ten sos, a może ten makaron, a może ... ;)

Pozdr
Ewa

1. Data: 2004-06-30 11:17:35

Temat: Re: Super szybka chinska kolacyjka :)
Od: "Tomek W." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piersi na plasterki, w zioła i czosnek i obsmażyć.... itd

Przepisik jest przyjemny i faktycznie ekspresowy - ja podobnie robię
polędwiczki wieprzowe, tylko nie kroję na żadne paseczki, ale na duże
kawałki. Nie lubię sieczki na talerzu.

> Możemy
> posypać jeszcze szczypiorkiem świeżym

A spróbój listkami mięty - trzeba je dołożyc na patelnię w ostatnim
momencie, żeby tylko się "zaprawiły" gorącym tłuszczem.

> ...że imbir to
> taki
> dobry afrodyzjak, a może to ten sos, a może ten makaron, a może ...

Stawiam na to ostatnie.

1. Data: 2004-06-30 12:00:09

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c284e13e93aa390515db703334faf8c9@news.home.net.
pl, Tomek W.
wrote:
> Przepisik jest przyjemny i faktycznie ekspresowy - ja podobnie robię
> polędwiczki wieprzowe, tylko nie kroję na żadne paseczki, ale na duże
> kawałki.
Jeśli to ma być chińskawa potrawa, to kawałki muszą być na tyle małe, żeby
nie trzeba było ich kroić. Pałeczkami się nie da.
Hania

1. Data: 2004-06-30 16:55:45

Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon <h...@n...com> napisał(a):

>.
> Jeśli to ma być chińskawa potrawa, to kawałki muszą być na tyle małe, żeby
> nie trzeba było ich kroić. Pałeczkami się nie da.

Musza..? To jak wytlumaczyc kaczke czy ryby podawane w calosci. A sa to
ulubione eleganckie potrawy w wielu miejscach Chin.
Albo takie delicje jak swinska dupa "crystal sugar" (duza golonka - mniam,
mniam...), ze o zupach juz nie wspomne - a zupa kuchnia w wielu miejscach
Chin stoi.

1. Data: 2004-06-30 19:59:15

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mniam...), ze o zupach juz nie wspomne - a zupa kuchnia w wielu miejscach

Oni zupy tez jedza paleczkami ;)

Pozdrawiam

Platynka

wojskowa grochowka :-)