Superwędlina na chleb

11. Data: 2007-12-06 22:32:41

Temat: Re: Superwędlina na chleb
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:1142n8612b0rv$.67jc6px4d9n4$.dlg@40tude.net...

Można wędzić różne mięsa, np. języki wołowe czy wieprzowe, a jakie dobre są
półgęski wędzone, półkurki...

12. Data: 2007-12-06 22:33:05

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Tylko to nie jest wędlina, a duży kotlet mielony zwany też klopsem.
>
> Pozdrawiam Ewuniu!

Poza tym parujące stolce o 5 rano na hodniku

13. Data: 2007-12-06 22:34:53

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message
>
> Mylą sobie z pasztetem pieczonym...

kiedyś widziałem pasztet taki prawdziwy jak w smietniku leżał ale akurat
nadbiegły psy osiedlowe i musiałem je wydoić.

14. Data: 2007-12-06 22:35:09

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Dec 2007 23:32:41 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Można wędzić różne mięsa, np. języki wołowe czy wieprzowe, a jakie dobre są
> półgęski wędzone, półkurki...

Na ten temat mam literaturę i poza tym wiem prawie wszystko, serio. Mam w
planach nawet kindziuk na Wielkanoc.

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

15. Data: 2007-12-06 22:35:23

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Jeżeli była wędzona przed ugotowaniem.

znaczy się ze musiałaś ją "zwędzić" z wystawy sklepowej.

16. Data: 2007-12-06 22:37:04

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Dec 2007 23:35:09 +0100, Ikselka napisał(a):

> Na ten temat mam literaturę i poza tym wiem prawie wszystko, serio. Mam w
> planach nawet kindziuk na Wielkanoc.

...oczywiście także pod bokiem świetna hurtownia mięsa, którą prowadzą
znajomi :-)

17. Data: 2007-12-07 05:04:54

Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ALe czy kindziuk nie wymaga długiego dojrzewania ? Zdążysz na święta ?
--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

18. Data: 2007-12-07 05:08:57

Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ameryki rzeczywiście nie odkryłaś ale pomysł jest bardzo dobry. Ja wędliny
kupuję bardzo rzadko w sklepie i właśnie takimi klopsami częstuję rodzinę.
Właściwie to nie częstuję tylko rodzina dopomina się ciągle o nowe. Za
każdyum razem dodaję do nich coś innego. Ostatnio wpadłem na pomysł, żeby
do środka drobiowego klopsa (1/2 indyka + 1/2 kurczaka) włożyć cienkie
paarówki z morlin. Dały fajny efekt wizualny, nie zepsuły smaku i chociaż
parówka to chyba nic zdrowego wszystkim się podobało. Nie dajmy się
zwariować z unikaniem wyrobów gotowych.Taki klops z własnoręcznie
upieczonym chlebem i popity własnoręcznie uważonym piwem to baaardzo fajna
rzecz :)

19. Data: 2007-12-07 09:29:05

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwariować z unikaniem wyrobów gotowych.Taki klops z własnoręcznie
> upieczonym chlebem i popity własnoręcznie uważonym piwem to baaardzo fajna

UwaRZonym :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

20. Data: 2007-12-07 10:33:27

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkanocne - napisałam :-)
--
[...]

potrawy na chanuka...
[allegro] przyprawy Kamis Specialite i mlynki
Czy są jakieś metody, aby makaron nie przywierał?
Re: cham ze wsi wyjdzie
Zupa z żółtym serem