Superwędlina na chleb

21. Data: 2007-12-07 10:35:28

Temat: Re: Superwędlina na chleb
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Dec 2007 10:29:05 +0100, flower napisał(a):

> Użytkownik "Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> UwaRZonym :-)

Tak :-)
To słowo pochodzi od WARu(wrzątku) - WARzenia - czyli gotowania. Mylone
często z ważeniem na wadze :-)
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

22. Data: 2007-12-07 10:38:47

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wiem, bo WIDZIAŁAM!
> Dlatego od najbliższych świąt wprowadzam u siebie świąteczne STOP kupnym
> wyrobom wędliniarskim.Tylko własnej roboty i wędzenia, prawdziwe przysmaki.
> W końcu święta niechże sie różnią od dni powszednich i niech mają ten (dziś
> już wyjątkowy) kulinarny charakter...
> A że roboty trochę? - hmmm, 5 kg domowej kiełbasy i 4-kilogramowa szynka to
> niewiele pracy, naprawdę, a jaka odmiana...

Ja zrobiłam identycznie. Kupiłam połowę świniaka i wędliny zrobił mi
wujek kolegi;-)Zastanawia mnie jedynie, czy nie stracą ze względu na
mrożene.
--

Gosia

23. Data: 2007-12-07 10:42:53

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Dec 2007 11:38:47 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Ja zrobiłam identycznie. Kupiłam połowę świniaka i wędliny zrobił mi
> wujek kolegi;-)Zastanawia mnie jedynie, czy nie stracą ze względu na
> mrożene.

Hmmm, też się tego obawiam, bo wiem, że kupne wyroby tracą na smaku, ale to
może z racji kiepskiej jakości.Może porządne wyroby tak bardzo nie
ucierpią...
No, ale ta pierwsza porcja u mnie nie ma szans na mrożenie - moje córki od
zawsze były skrajnie mięsożerne, a jeśli w dodatku sprowadzą swoje
żarłoczne towarzystwo, nnno tttooo... :-D

24. Data: 2007-12-07 12:15:04

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> zawsze były skrajnie mięsożerne, a jeśli w dodatku sprowadzą swoje
> żarłoczne towarzystwo, nnno tttooo... :-D

Wbrew pozorom, ja z połowy świniaka mam mnóstwo wędlin. Szynki wędzone,
kiełbasy, salceson, biała kiełbasa itd. Zamrażarka mnie sie nie domyka;-)

--

Gosia

25. Data: 2007-12-07 12:21:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2007-12-07 12:22:25

Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet nie sprawdzam bo myślę, że macie rację :) przepraszam wszystkich za
błąd.

--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

27. Data: 2007-12-11 20:22:47

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> jeśli zrobisz taki jak rok temu, to znowu mnie czeka salmonella i
> płukanie żołądka

jak leżałem w szpitalu to do karty zabiegowej dopisałem sobie:
"szczegułowe wziernikowanie odbytu" - poczułem się tak cudownie jak
wtedy gdy ojciec miał złamanego huja i ruchał mnie pogrzebaczem !

28. Data: 2007-12-11 20:23:01

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> ogony i świńskie ryje

oraz żygi i pomyje

29. Data: 2007-12-11 20:24:06

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Nie martw się - wujkowi i koledze nic nie będzie!

pozatym że wujas wisiał mi od dłuszszego czasu 20 pln za butelki na
wymiane które rozpierdolił po pijaku

potrawy na chanuka...
[allegro] przyprawy Kamis Specialite i mlynki
Czy są jakieś metody, aby makaron nie przywierał?
Re: cham ze wsi wyjdzie
Zupa z żółtym serem