Sushi/ Suszi :)

1. Data: 2006-02-25 16:50:43

Temat: Sushi/ Suszi :)
Od: "chybryda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś z was jadł moze Sushi/Suszi..:):)i wie jak to ewentualnie
przygotowac. gdzieś obiło mi sie o uszy, ze podobno potrawe te powinni
przygotowywac tylko mężczyźni ..???

chybryda[:*]
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2006-02-25 17:07:18

Temat: Re: Sushi/ Suszi :)
Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"chybryda" <c...@w...pl> wrote in message
> czy ktoś z was jadł moze Sushi/Suszi..:):)i wie jak to ewentualnie
> przygotowac. gdzieś obiło mi sie o uszy, ze podobno potrawe te powinni
> przygotowywac tylko mężczyźni ..???

Jest bardzo duzo miejsc w sieci z bardzo dokladnymi instrukcjami - warto
uzyc googla. Jest to nie tylko umiejetnosc ale i "sztuka" wiec nie kazdemu
bedzie wychodzilo. Podstawa sa bardzo swieze produkty i dobry, dobrze
ugotowany, ryz. Pewnie lepiej na poczatek pojsc do restauracji/baru sushi
(dobrej, czyli drogiej...praktycznie wszystkie dobre sush bar sa drogie ale
nie wszystkie drogie sush bar sa dobre...) i sprobowac. W Japonii, istotnie,
"sushi chef" to zawsze facet ale bylem tez w topless sushi bar gdzie zarowno
"chefs" jak i obluga byla zenska i topless :-)))

3. Data: 2006-02-25 18:23:33

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

chybryda wrote:
> czy ktoś z was jadł moze Sushi/Suszi..:):)i wie jak to ewentualnie
> przygotowac. gdzieś obiło mi sie o uszy, ze podobno potrawe te powinni
> przygotowywac tylko mężczyźni ..???

nie. Moja kuzynka robi świetne sushi, a jej mąż i ja byliśmy tylko
asystenami.

Waldek

4. Data: 2006-02-25 20:19:03

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chybryda" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś z was jadł moze Sushi/Suszi..:):)i wie jak to ewentualnie
> przygotowac. gdzieś obiło mi sie o uszy, ze podobno potrawe te powinni
> przygotowywac tylko mężczyźni ..???

Myślę, że bardzo wiele osób tutaj obecnych jadło sushi. Jeżeli jest to dla
Ciebie nowość to najlepiej skorzystaj z jakiejś dobrej japońskiej
restauracji, żeby w ogóle zobaczyć i spróbować co to takiego. Jak pierwszy
raz jadłam sushi to nie przypadło mi do gustu, za to teraz uwielbiam (nawet
moja 5 letnia córka uwielbia). Sama nie robię, bo to profanacja byłaby :-)
Gosia

5. Data: 2006-02-25 23:12:36

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk napisał(a):
> [...]
> raz jadłam sushi to nie przypadło mi do gustu, za to teraz uwielbiam (nawet

Dajesz dziecku surową rybę?

> Sama nie robię, bo to profanacja byłaby :-)

Rozwiń proszę.
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-02-25 23:19:43

Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> w wiadomości
news:news:dtqoaa$ei8$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Dajesz dziecku surową rybę?

Kto Cię tak okrutnie okłamał, że sushi nie może być bez surowej ryby?

--
Konrad J. Brywczyński GG:1528179
http://www.boeing.com/news/releases/2003/q2/nr_03051

7. Data: 2006-02-25 23:21:54

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Dajesz dziecku surową rybę?

a co w tym zlego ???
ja w wieku 5 lat uwielbialem tatara (surowe mieso zgroza!)...
i kogel mogel tez (surowe jajka!)...
ze nie wspomne o majonezie...
polecam dzwonek swiezego surowego lososia zasypac warstwa soli i duza
iloscia soku z cytryny zawinac w bawelniana scierke i na dobe do lodowki
pycha...
znam dzieci ktore to uwielbiaja...
Mars

8. Data: 2006-02-25 23:29:16

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):

> a co w tym zlego ???
[...]

Niby nic ale szybciej schodzą z tego świata jakby co.
:-P
pozdr. Jerzy

9. Data: 2006-02-25 23:33:08

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> [...]
>
> Niby nic ale szybciej schodzą z tego świata jakby co.
> :-P
> pozdr. Jerzy
Japonczycy maja niezla srednia zycia...
a ryba do sushi to nie przelezaly baltycki dorsz...
Mars

10. Data: 2006-02-25 23:39:10

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):
> Japonczycy maja niezla srednia zycia...
> a ryba do sushi to nie przelezaly baltycki dorsz...

Prawdziwa ryba używana do sushi truje i to całkiem nieźle nawet
prawdziwych japończyków.
pozdr. Jerzy

MSG (glutaminian sodu)
Tapioka