Suszarko-lokówka Rowenta

1. Data: 2008-11-16 16:55:11

Temat: Suszarko-lokówka Rowenta
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...z obrotową końcówką "chodzi" mi od dłuższego czasu po głowie. Problem
polega na tym, że nie jestem pewna, czy ta obrotowa szczotka sprawdzi się
przy długich włosach - nie mam jak spróbować przed kupnem, przecież nie
mogę sobie zacząc kręcić włosy w sklepie. A obawiam się, że po nawinięciu
nie będzie łatwo odwinąć tych długich włosów i będą się robić supły.
Czy któraś z "długowłosych" używa tej lokówki? Jak się sprawdza?

2. Data: 2008-11-18 11:33:48

Temat: Re: Suszarko-lokówka Rowenta
Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem w posiadaniu takiej suszarko lokówki. Moge potwierdzić, że jest
raczej mało przydatna przy długich włosach. Włosy się plączą i "wkręcają".
Nadaje się raczej do modelowania, unoszenia krótkich lub troszke dłuższych
włosów. Przy zastosowaniu uzyskuje się efekt modelowania u fryzjera na
okrągłej szczotce.

Pozdrawiam

Ania

3. Data: 2008-11-18 12:34:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 12:33:48 +0100, Ania napisał(a):

> [...]
> Nadaje się raczej do modelowania, unoszenia krótkich lub troszke dłuższych

Bardzo Ci dziękuję, tak właśnie myślałam, ale zawsze lepiej się poradzić
tych, co korzystają :-)

4. Data: 2008-11-18 13:56:29

Od: jósieff piłsócki <piBsócki@piBsócki.org> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> nie będzie łatwo odwinąć tych długich włosów i będą się robić supły.
> Czy któraś z "długowłosych" używa tej lokówki? Jak się sprawdza?

tobie świnio potrzeba lótlampe do opalania knórów pszed ubojem

5. Data: 2008-11-19 00:35:45

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jósieff piłsócki napisał:

> tobie świnio potrzeba lótlampe do opalania knórów pszed ubojem

O ROTFL !

6. Data: 2008-11-19 17:03:58

Od: devilson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in

> "jósieff pilsócki" <piBsócki@piBsócki.org> wrote in message

> O, ta szmata pisze tez na urode.
> Znajac tamtejsze dziewczyny, pewnie ja odpowiednio zjechaly, bo one
> gardza takim scierwem (trollem).

hehe

7. Data: 2008-11-19 18:14:16

Od: Feahisim <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

devilson pisze:

> hehe

ona jest bardzo popularna, wszystkie dziewczyny ją mają....na dnie kaefa
i f dópie

Prostownica czy suszarka: Babyliss
moze ktos bedzie w najblizszym czasie chrzcic dziecko
co ze Stanów?
Bizuteria w http://sklep.Bizu4U.pl
spam -sprzedam Kenzo Amour ,Helmut Lang