Suszone pomidory

1. Data: 2002-06-17 21:04:25

Temat: Suszone pomidory
Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę w imieniu mojej kumpeli, która została obdarowana suszonymi
pomidorami (w oliwie). Co można z nich zrobić? Obiło mi się o uszy, że dobry
sos do makaronu, ale czekam też na inne propozycje.

--
Ewa W

1. Data: 2002-06-18 09:18:36

Temat: Re: Suszone pomidory
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> Proszę w imieniu mojej kumpeli, która została obdarowana suszonymi
> pomidorami (w oliwie). Co można z nich zrobić? Obiło mi się o uszy, że dobry
> sos do makaronu, ale czekam też na inne propozycje.

tak! dokladnie! do kazdego sosu do spaghetti dodaje, pycha!
a do czego jeszcze to niestety nie wiem... ja tylko do tego uzywam. ale
jesli ktos ma inne pomysly to tez chetnie poslucham :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-06-18 10:00:44

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak! dokladnie! do kazdego sosu do spaghetti dodaje, pycha!
> a do czego jeszcze to niestety nie wiem... ja tylko do tego uzywam. ale
> jesli ktos ma inne pomysly to tez chetnie poslucham :)

robiłam kiedyś pyszne babeczki z suszonymi pomidorami: najprostsze kruche
ciasto jak na tartę (masło:mąka w proporcjach 1:2, kilka łyżek zimnej wody,
szczypta soli), wyłożyć tym cienko foremki do babeczek, podpiec, na to
suszone pomidory w paseczki i serek kozi i do pieca, aż się ser podpiecze.
może tam było jeszcze coś, ale myślę, że taka prosta forma też wystarczy,
np. na letnią przystawkę.

poza tym kiedyś dodałam pokrojone pomidory do domowego majonezu, to był
dodatek do sałatki z pomidorów, ogórków, papryki, awokado i jajek na twardo.

zasadniczo suszone pomidory pasują do większości sałatek, a dla mnie nawet
do chleba z serem, do pizzy itp.

1. Data: 2002-06-18 10:20:09

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <e...@b...wroc.pl> napisał(a):

> Proszę w imieniu mojej kumpeli, która została obdarowana suszonymi
> pomidorami (w oliwie). Co można z nich zrobić? Obiło mi się o uszy, że dobry
> sos do makaronu, ale czekam też na inne propozycje.

Heja!
Oto propozycje:
Ja robię z suszonymi pomidorami co następuję:
- pizzę - podobno jest jak poezja [osobiście nie lubie pizzy]
- zapiekanki z makarorem i różnymi serami i takimi tam
- panierke do schabowych i nie tylko
- makaron z sosami: w stylu pesto i w stylu ... no zapomnnialem jak sie to
nazywa - z papryczkami chiili co się robi i z czosnkiem... zupelnie wypadlo
mi z głowy
- jem na razowym chlebie
- jem z fetą - pycha!!!
- dodaję do różnych sałat - traktuje to jak anchois
- robię dipy

A najbardziej lubię z chlebem - koniecznie razowym.
Kieliszek wódku do tego to poezja!

pozdr,
grzesio

1. Data: 2002-06-18 11:52:00

Od: "Talka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeliuj$rfg$...@n...tpi.pl...
> [...]
obry
> sos do makaronu, ale czekam też na inne propozycje.

w zeszłe wakacje bodajże w wysokich obcasach wyło kilka przepisów z takimi
pomidorami, powinny być w ichniejszym archiwum

> --
> Ewa W

Aneta

1. Data: 2002-06-18 13:08:27

Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj można trochę poczytać.
http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24310,698756.html
Pozdrawiam
EWA
Użytkownik Talka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aen758$g5d$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-06-18 15:21:14

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

zosia wrote:
> [...]
> może tam było jeszcze coś, ale myślę, że taka prosta forma też wystarczy,

hm hm hm! zabrzmialo zachecajaco :)
zapisalam sobie przepis i kiedys sprobuje z tofu :)

pat

1. Data: 2002-06-18 15:23:06

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Extra Virgine wrote:
> Ja robię z suszonymi pomidorami co następuję:
> - panierke do schabowych i nie tylko

panierke????? jak? jakos sobie nie wyobrazam :)

> - jem na razowym chlebie

samo? znacz chleb i na to pomidor suszony i finito?

> - dodaję do różnych sałat - traktuje to jak anchois

o! oto pomysl dla mnie! :)

pat

1. Data: 2002-06-18 20:05:03

Od: "GoniaP" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
dobry
> sos do makaronu, ale czekam też na inne propozycje.

A ja jem suszone pomidory ze swierzymi pomidorami i mozzarella, delikatnie
skrapiam to oliwa ze sloiczka z pomidorami i przybieram listkami swiezej
bazylii... hmmmmm... pycha :)))
Oczywiscie do sosow, do makaronow, nawet do kuskus ostatnio dodalam i bylo
pyszne.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-06-19 08:48:19

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dobry
> sos do makaronu, ale czekam też na inne propozycje.

W najnowszej "Kuchni" jest parę fajnych przepisów. I nie tylko z suszonych
pomidorów.
Pat.

niniejszym...
POMOCY!!!!!