Re: Swąd ??

Data: 2022-01-14 23:29:41
Temat: Re: Swąd ??
Od: XL <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A jednak postanowiłeś donieść "komu trzeba". Znasz to z poprzedniej
> epoki jak sądzę.

Oczywiście, że znam. Warto dziś naśladować skuteczne metody wroga przeciw
niemu samemu. Kto mieczem wojuje, od miecza ginie. Klin klinem. Itd.
Wszelkimi środkami będę walczyć z lekarskim lewackim terrorem Polaków.
Dodatki kowidowe wyzwoliły w nich NIELUDZKIE instynkty. Zabijają bez
mrugnięcia okiem. To trzeba ukrócić.

> Zajrzyj na twittera, to się dowiesz. I też o tym donieś gdzie trzeba.

Twój informator będzie miał kłopoty. I dowie się też, przez kogo.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."