Swadomosc stolu

1. Data: 2010-05-24 09:31:22

Temat: Swadomosc stolu
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czemu zakladamy, ze drugi czlowiek dysponuje podobym czyms co my,
swiadomoscia? Natomiast nikt (?) nie pomysli, ze szklanka, tez ma jakies
"zycie wewnetrzne"? Z drugiej strony nie mamy przeciez nawet promila dowodu,
ze ktokolwiek poza nami, rzeczywiscie istnieje, jako ta jazn.

2. Data: 2010-05-24 09:39:17

Temat: Re: Swadomosc stolu
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "zycie wewnetrzne"? Z drugiej strony nie mamy przeciez nawet promila
> dowodu, ze ktokolwiek poza nami, rzeczywiscie istnieje, jako ta jazn.

Polecę Ci książkę
"Przejście" Connie Willis.

Niby fikcja o doświadczeniach granicznych, a żuję ją jak twardy kawałek
dobrze ubitej pod siodłem koniny.
Książka traktuje o śmierci... doświadczeniach granicznych vs śmierć mózgu.
Może jak już ją trochę pożuję, to wezmę się za weryfikację tych wszystkich
neuroprzekaźników, inhibitorów i aktywatorów.

Albo odwrócę się do tego tyłem i będę udawać, że "nie ma tematu" - czasami
tak jest najzdrowiej wbrew pozorom.

U mnie była w bibliotece.

MK

3. Data: 2010-05-24 09:45:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> neuroprzekaźników, inhibitorów i aktywatorów.
>
> Albo odwrócę się do tego tyłem i będę udawać, że "nie ma tematu" - czasami

No tak, z ksiazka nie da sie dyskutowac.

4. Data: 2010-05-24 09:47:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> No tak, z ksiazka nie da sie dyskutowac.

Baaa, ale po jej przeczytaniu...... to byśmy dopiero pogadali.

MK

5. Data: 2010-05-24 09:53:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baaa, ale po jej przeczytaniu...... to byśmy dopiero pogadali.

Nie wiem o czym ona jest, ale z tego co podalas, raczej daleko od moich
pytan.

6. Data: 2010-05-24 10:05:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem o czym ona jest, ale z tego co podalas, raczej daleko od moich
> pytan.

Wiesz co?
Właśnie ma - dotyczy w sumie subiektywności naszego
postrzegania.Racjonalizacji przeżyć.
A wszystko w wyniku aktywizacji losowych synaps w mózgu.

MK

7. Data: 2010-05-24 10:08:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co?
> Właśnie ma - dotyczy w sumie subiektywności naszego
> postrzegania.Racjonalizacji przeżyć.
> A wszystko w wyniku aktywizacji losowych synaps w mózgu.

Odwazna teza, jakies badania za nia stoja? Poza tym co to znaczy
"aktywizacji losowych synaps"?

8. Data: 2010-05-24 10:09:10

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-maj-10, Ghost wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Odwazna teza, jakies badania za nia stoja? Poza tym co to znaczy
> "aktywizacji losowych synaps"?

Właśnie tez o to chciałem, Madagaskar, zapytać.

9. Data: 2010-05-24 10:15:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Odwazna teza, jakies badania za nia stoja? Poza tym co to znaczy
> "aktywizacji losowych synaps"?

Juz widze, to tylko SF - a moje pytania sa na serio.

10. Data: 2010-05-24 10:16:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Odwazna teza, jakies badania za nia stoja? Poza tym co to znaczy
> "aktywizacji losowych synaps"?

No i jak ja mam Ci tu w dwóch linijkach streścić 800 stron sensownie
napisanej lektury?
Bryknij się do biblioteki, zaształuj w hamaku w weekend i wieczorem....
będziesz czuł się najbardziej samotną jednostką we wszechświecie. Obiecuję.
(na szczęście rano przechodzi).

Może w międzyczasie wystarczy mi pary, żeby zweryfikować to i owo, to
pogadamy.

MK

Cześć cześć
he he... he, he i he... Oświadczam, że...
Egzekucja bluzgów
Co tak cienko?
Największa fala powodziowa w PL od 40 lat