Sweterek z kapturem

1. Data: 2002-06-20 11:33:07

Temat: Sweterek z kapturem
Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam w sklepie włóczkę polar. I tak sobie od razu pomyślałam, że sama
mogłabym sobie zrobić taką bluzę z zamkiem, kapturem i kieszeniami.
Oczywiście mogę próbować robić z niczego. Tylko teraz to mi szkoda czasu na
robienie i prucie (a często tak bywa). Jestem uzależniona już od xxx, więc
same rozumiecie, jak już będę robić co innego to byle szybko :)))
Nie zależy mi na czymś szczególnie ślicznym. Chodzi konkretnie o wymiary,
model, czy jak to zwał, jak się zabrać do tego kaptura i kieszeni. Może
któraś ma coś pod ręką. Zaznaczam, ze mi się nie spieszy. Z założenia ten
sweterek ma być na zimne dni i ... jak już mi się uda go zapiąć. Teraz
brzuch mam zbyt wielki :)))

Pozdrawiam,
Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-06-20 12:32:57

Temat: Re: Sweterek z kapturem
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

ESka wrote:

> Widziałam w sklepie włóczkę polar. I tak sobie od razu pomyślałam, że sama
> mogłabym sobie zrobić taką bluzę z zamkiem, kapturem i kieszeniami.

Co to za welna?? I gdzie mozna taka obejrzec?? Bardzo lubie ubrania z
polaru, szczegolnie w zimie - sa takie cieplutkie :-)))
Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-06-20 12:43:33

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" napisał w wiadomości
| Co to za welna?? I gdzie mozna taka obejrzec?? Bardzo lubie ubrania z
| polaru, szczegolnie w zimie - sa takie cieplutkie :-)))

Hmm, kupowałam mulinę i kątem oka widziałam ten napis. Dopiero po powrocie
do domu przemyślałam sprawę. Następnym razem wypytam. Tyle mogę powiedzieć,
że gruba.

Pozdrawiam,
Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-06-20 13:00:56

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ESka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> któraś ma coś pod ręką. Zaznaczam, ze mi się nie spieszy. Z założenia ten
> sweterek ma być na zimne dni i ... jak już mi się uda go zapiąć. Teraz

ja też jestem bardzo zainteresowana co to za nowe cudo ta włóczka polar.
pewnie mi sie spodoba.
A co do wzoru na sweterek, to wrzucilam jeden na serwerek do katalogu z
dzisiejsza data. Jest po angielsku, więc nie wiem czy Ci się przyda. Tu w
pracy nie mam więcej nic ciekawego, ale jak coś jeszcze znajdę, to podrzucę.
Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)

1. Data: 2002-06-20 13:07:22

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" napisał w wiadomości
> [...]
| dzisiejsza data. Jest po angielsku, więc nie wiem czy Ci się przyda. Tu w
| pracy nie mam więcej nic ciekawego, ale jak coś jeszcze znajdę, to

Sweterek - kangurek - też dobra myśl. Hmm, angielski, jak by co to się
przyjrzę, albo zapytam :)))
Dzięki.

Ewa,
(Słupsk)

1. Data: 2002-06-20 13:40:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jun 2002 14:32:57 +0200, Arleta Potocka
<a...@f...interia.pl> wrote:

>Co to za welna?? I gdzie mozna taka obejrzec?? Bardzo lubie ubrania z
>polaru, szczegolnie w zimie - sa takie cieplutkie :-)))
>Pozdrawiam :-) Arleta

jak to chenille to ja sie z tym przestrasznie meczylam na
drutach, miedzy rowkami zwyklych prawych oczek robily mi sie
wyrazne rowki..dziurawe..probowalam na wszelkie sposoby - luzno,
ciasno robic...dalam za wygrana...potem kupilam bardzo cienki
chenille....i wszystko bylo w pyle z tego...skonczylam,
wypralam..i wypralaam...i wypralam i ...wyrzucilam

mam nadzieje wiec, ze to nie chenille ;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-20 14:52:35

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> chenille....i wszystko bylo w pyle z tego...skonczylam,
> wypralam..i wypralaam...i wypralam i ...wyrzucilam

Mam z tego jeden sweter, ale rzadko w nim chodze, bo primo po pierwsze
bardzo sie wyciaga, a primo po drugie przeciera sie w mieiscjach
najbardziej na to narazonych. Z tego wlasnie powodu ograniczylam sie do
tego jedengo, zrobionego przez moja wspaniala chrzestna, ktora robi na
drutach po prostu istne cuda :-)))
Wracajac do chenilli - widzialam, co kiedys z takim swetrem zrobilo sie
kolezance po dluzszym noszeniu - powycieral sie az do pojedynczych
niteczek i w tych miejscach wyglal tak, jakby byl zrobiony wlasnie z ...
nici :-(

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-06-20 18:19:04

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| kolezance po dluzszym noszeniu - powycieral sie az do pojedynczych
| niteczek i w tych miejscach wyglal tak, jakby byl zrobiony wlasnie z ...

Ano moja koleżanka chodziła w czymś takim, łądnie wyglądało na początku, a
potem tylko gorzej. Dzięki za przestrogi, przyjrzę się na pewno bliżej tej
włóczce. O ile nie będzie padać to nawet jutro.

Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-06-24 17:34:29

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" napisał w wiadomości
| Co to za welna??

Sprawdziłam. Oczywiście zapomniałam zobaczyć ile ma długości w motku. Skład
akryl 70% i wełna 30%, produkcja czeska, gruba, kolory tylko czarny, biały,
i taki szary melanż. Może się do niej przymierzę :)))

Pozdrawiam,
Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-06-24 17:59:42

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

ESka wrote:

> Sprawdziłam. Oczywiście zapomniałam zobaczyć ile ma długości w motku. Skład
> akryl 70% i wełna 30%, produkcja czeska, gruba, kolory tylko czarny, biały,
> i taki szary melanż. Może się do niej przymierzę :)))

Daj znac, jak sie to nosi i pierze - jesli sie oczywiscie zdecydujesz na
sweterek :-)

Pozdrawiam :-) Arleta

SWETRY cd.
Spotkanie wroclawskie