Re: Świadomość i Model Standardowy.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Świadomość i Model Standardowy.
Date: Sun, 19 Nov 2017 07:29:50 +0100

Maciej Wozniak pisze:

> Ale napisałeś, że działania stadne są.

> Absolutnie nie. To nabyta/wyuczona umiejętność.

Tak, zgadzam się z Twoim twierdzeniem. Tworzenie hierarchii i dążenie do
zajęcia w niej jak najwyższej pozycji to umiejętność nabyta. I żeby było
śmieszniej to nabyta tam, gdzie nie powinno się jej uczyć: w domu
rodzinnym. A przewodnikami po tych błędnych naukach są
rodzice/opiekunowie dziecka walczący ze sobą o to kto nad kim zapanuje,
kto kogo usidli i zniewoli. Kobieta używa w tym celu broni
skuteczniejszej gdyż jest zdolna manipulować poczuciem własnej wartości
mężczyzny, któremu tego poczucia i tak brakuje z racji zakazowego
wychowania w jego domu rodzinnym. A, jak mówi Krzysztof Karoń, relacja
seksualna, akt seksualny nie jest relacją równoprawną ze względu na
psychofizjologię seksu kobiety, która "może współżyć nawet wtedy kiedy
nie chce i nie może". Prostytucja małżeńska napędza nienawiść kobiety do
mężczyzny i dążenie kobiety do fizycznego pozbycia się partnera. W tej
to właśnie seksualnej relacji, która z racji wadliwego wychowania
pozbawiona jest zaufania i szacunku, tkwi zarzewie niewolnictwa,
zniewalania mężczyzny przez kobietę i tworzenia hierarchii. Hierarchii
opartej na przemocy seksualnej kobiety względem mężczyzny. Męski gwałt
na kobiecie to tylko konsekwencja powszechnego zjawiska gwałtu mężczyzny
przez nienawidzącą go kobietę. A rozwiązanie tego odwiecznego problemu
tkwi w zmianie systemu wychowawczego przez odtajnienie przed dziećmi
zachowań seksualnych ich opiekunów i uzupełnienie tego wychowania
inicjacją seksualną dziecka w rodzinie, w której się wychowywało i
której opiekunowie są dla dziecka autorytetami dzięki którym dziecko
tworzy wzorce zachowań, również seksualnych, we własnej świadomości.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net