Świadomość i Model Standardowy.

1. Data: 2017-11-17 19:14:10

Temat: Świadomość i Model Standardowy.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy Świadomość może być brakującym elementem Modelu Standardowego, który
łączy w całość dotychczasowe cztery jego składniki: grawitację,
elektromagnetyzm, oddziaływania jądrowe silne i słabe?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2017-11-17 19:25:42

Temat: Re: Świadomość i Model Standardowy.
Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-17 o 19:14, LeoTar Gnostyk pisze:
> Czy Świadomość może być brakującym elementem Modelu Standardowego, który
> łączy w całość dotychczasowe cztery jego składniki: grawitację,
> elektromagnetyzm, oddziaływania jądrowe silne i słabe?

Nie.

3. Data: 2017-11-17 19:41:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

robot pisze:

> Nie.

Może jakieś uzasadnienie...?
Czy tak najzwyczajniej: nie bo nie?

4. Data: 2017-11-17 20:13:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Może jakieś uzasadnienie...?
> Czy tak najzwyczajniej: nie bo nie?

To oczywiste.
Świadomość to tylko element pewnej , żadkiej formy życia.
Tak jak latanie, produkowanie witaminy C pszez psa,
albo podział bakteri.
Uważam zjawisko świadomości za zbyt mały element by
łączył takie fizyczne zjawiska.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2017-11-17 20:20:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2017 o 20:13, Stokrotka pisze:
> [...]
> Tak jak latanie, produkowanie witaminy C pszez psa,
> albo podział bakteri.
> Uważam zjawisko świadomości za zbyt mały element by

A ja uważam że "teoria wszystkiego" nie tłumacząca świadomości nie jest
"teorią wszystkiego"

6. Data: 2017-11-18 01:34:09

Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-17 o 20:20, pinokio pisze:

> A ja uważam że "teoria wszystkiego" nie tłumacząca świadomości nie jest "teorią
wszystkiego"

A ja uważam że "teoria wszystkiego" nie tłumacząca każdej mojej głupoty nie jest
"teorią wszystkiego"

7. Data: 2017-11-18 08:17:27

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> [...]

> życia. Tak jak latanie, produkowanie witaminy C pszez psa, albo
> podział bakteri. Uważam zjawisko świadomości za zbyt mały element by

Bez świadomości nie byłoby tych zjawisk, które, jak mniemam, uważasz za
pierwotne. To typowo materialistyczne podejście do kwestii naszego
pochodzenia. Jak myślisz czy najpierw powstał Wszechświat a dopiero
potem Życie, czy też Siła Życiowa (Byt, Istnienie, Świadomość) istniała
przed Materią?

8. Data: 2017-11-18 08:31:45

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

robot pisze:

> A ja uważam że "teoria wszystkiego" nie tłumacząca każdej mojej
> głupoty nie jest "teorią wszystkiego"

Głupotą jest odrzucanie szansy wyjaśnienia każdego zjawiska tylko
dlatego, że trzeba by zrezygnować z podejścia materialistycznego. Trzeba
by odrzucić ZAŁOŻENIE, że Materia jest pierwotna względem Ducha, a co za
tym idzie odrzucić wszystkie teorie zbudowane na tym ZAŁOŻENIU.

9. Data: 2017-11-18 11:42:38

Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 08:17, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> pochodzenia. Jak myślisz czy najpierw powstał Wszechświat a dopiero
> potem Życie, czy też Siła Życiowa (Byt, Istnienie, Świadomość) istniała

Podaj definicję życia którą uznajesz.

10. Data: 2017-11-18 11:46:48

Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-18 o 08:31, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> by odrzucić ZAŁOŻENIE, że Materia jest pierwotna względem Ducha, a co za
> tym idzie odrzucić wszystkie teorie zbudowane na tym ZAŁOŻENIU.

Wierzysz w Boga?

Druga Japonia być miała...
Duch Sanacji
Stan wiedzy Polaków.
braunmovies!
,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."