Świadomość i Model Standardowy.

51. Data: 2017-11-26 18:06:22

Temat: Re: Świadomość i Model Standardowy.
Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-26 o 17:58, szczepan bialek pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Czytalem o tym w ksiazce The body z 1970r.
> Dzieci byly dziewczynkami i mialy taka sama grupe krwi.
> Teraz pewnie mozna to glebiej przebadac.
> Ale skad brac mezczyzn?
> Bo tacy przydaja sie nie tylko do reprodukcji.

I na to są sposoby.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dziewica_Kanunu

WM

52. Data: 2017-11-26 18:21:17

Temat: Re: ?wiadomo?? i Model Standardowy.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

szczepan bialek pisze:
> [...]

> i mialy taka sama grupe krwi. Teraz pewnie mozna to glebiej
> przebadac. Ale skad brac mezczyzn? Bo tacy przydaja sie nie tylko do

Trza ich kijami oćwiczyć to się obudzą. Ale najpierw to weź Ty sobie
ustaw kodowanie tak jak trzeba żebyś nie krzaczył; bym nie musiał tracić
czasu na poprawianie po Tobie.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

Druga Japonia być miała...
Duch Sanacji
Stan wiedzy Polaków.
braunmovies!
,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."