Świadomość i Model Standardowy.

41. Data: 2017-11-18 22:42:42

Temat: Re: Świadomość i Model Standardowy.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> To że ty masz kompleks Edypa, nie przenoś tego na innych

Cierpiących nie muszę i nie mam zamiaru wskazywać palcem ponieważ
problem ma charakter globalny co wynika z zakazowo-nakazowego systemu
wychowawczego ograniczającego dziecku dostęp do wiedzy o życiu jego
Stwórców/Autorytetów.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

42. Data: 2017-11-18 22:54:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Upadł komunizm radziecki a nasila się komunizm zachodni

I jednemu i drugiemu brakuje/brakowało podstaw do zbudowania
społeczeństwa egalitarnego, o którym tak głośno krzyczy. By zbudować
społeczeństwo sprawiedliwości społecznej trzeba wpierw zmienić strukturę
rodziny z hierarchicznej, w której centralna i dominującą postacią jest
kobieta-matka, na partnerską, w której nikt nie sprawuje władzy. Rodzina
bez władzy to chaos a zarazem najlepiej uporządkowana struktura gdyż
wszyscy są sobie równi ale i wzajemnie za siebie i pozostałych
odpowiedzialni. Do tego potrzeba wyższego stanu świadomości, którego
nie da się osiągnąć bez zrównania praw dzieci z prawami rodziców i
upowszechnienia dzieciom dostępu do wiedzy o życiu seksualnym dorosłych.
Wychowanie do życia w rodzinie musi zawierać zarówno kompletną edukacją
seksualną jak i wiedzę o partnerskich relacjach emocjonalnych panujących
między kobietą i mężczyzną

43. Data: 2017-11-18 22:55:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

44. Data: 2017-11-19 07:29:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Wozniak pisze:

> Ale napisałeś, że działania stadne są.

> Absolutnie nie. To nabyta/wyuczona umiejętność.

Tak, zgadzam się z Twoim twierdzeniem. Tworzenie hierarchii i dążenie do
zajęcia w niej jak najwyższej pozycji to umiejętność nabyta. I żeby było
śmieszniej to nabyta tam, gdzie nie powinno się jej uczyć: w domu
rodzinnym. A przewodnikami po tych błędnych naukach są
rodzice/opiekunowie dziecka walczący ze sobą o to kto nad kim zapanuje,
kto kogo usidli i zniewoli. Kobieta używa w tym celu broni
skuteczniejszej gdyż jest zdolna manipulować poczuciem własnej wartości
mężczyzny, któremu tego poczucia i tak brakuje z racji zakazowego
wychowania w jego domu rodzinnym. A, jak mówi Krzysztof Karoń, relacja
seksualna, akt seksualny nie jest relacją równoprawną ze względu na
psychofizjologię seksu kobiety, która "może współżyć nawet wtedy kiedy
nie chce i nie może". Prostytucja małżeńska napędza nienawiść kobiety do
mężczyzny i dążenie kobiety do fizycznego pozbycia się partnera. W tej
to właśnie seksualnej relacji, która z racji wadliwego wychowania
pozbawiona jest zaufania i szacunku, tkwi zarzewie niewolnictwa,
zniewalania mężczyzny przez kobietę i tworzenia hierarchii. Hierarchii
opartej na przemocy seksualnej kobiety względem mężczyzny. Męski gwałt
na kobiecie to tylko konsekwencja powszechnego zjawiska gwałtu mężczyzny
przez nienawidzącą go kobietę. A rozwiązanie tego odwiecznego problemu
tkwi w zmianie systemu wychowawczego przez odtajnienie przed dziećmi
zachowań seksualnych ich opiekunów i uzupełnienie tego wychowania
inicjacją seksualną dziecka w rodzinie, w której się wychowywało i
której opiekunowie są dla dziecka autorytetami dzięki którym dziecko
tworzy wzorce zachowań, również seksualnych, we własnej świadomości.

45. Data: 2017-11-19 07:41:01

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Simpler pisze:

> Oczywiście.
>
> Gdy ostatnio umarłem (udusiłem się kompletnie - całkiem serio!) Ale
> po chwili, choć nie wiadomo jak długiej, wstałem z podłogi.. i byłem
> strasznie zdziwiony że.. żyję... niemniej mniemam że już w innym
> świecie - prawdopodobne w alternatywnym wymiarze!
>
> Jak umiera świadomość? Ależ ona nie umiera wcale... bo niby jak?!
> ona przenosi się tylko do alternatywnego wymiaru, błehehe!

To by się nawet zgadzało z... reinkarnacją. Świadomość umierającego
osobnika przenosi się do innego obiektu materialnego tworząc w ten
sposób kolejny wszechświat należący do multiwersum. Każdy wytwór
Świadomości jest bowiem oddzielnym wszechświatem ale warunkiem
pokojowego współistnienia tych wszechświatów jest wspólne Prawo rządzące
tym multiwersum.

46. Data: 2017-11-20 08:15:40

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Nov 2017 19:41:26 +0100, LeoTar Gnostyk napisał(a):

> Może jakieś uzasadnienie...?
> Czy tak najzwyczajniej: nie bo nie?

Bo nie jestes swiadomy tych wszystkich czastek, ktore chcesz laczyc
:-)

Natomiast wplecenie naszej swiadomosci/wolnej woli miedzy prawa fizyki
jest bardzo ciekawe - tylko raczej nie jako "element łączący", ale
"gdzie tu jest miejsce na wolna wolę".

J.

47. Data: 2017-11-20 10:59:09

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

J.F. pisze:

>>> Nie.

> Bo nie jestes swiadomy tych wszystkich czastek, ktore chcesz laczyc
> :-)

Wszystkie te cząstki, których bronisz z miną kpa, są wymysłem ludzi,
którzy wymyślali je po to by się wywyższyć ponad innych i w ten sposób
podreperować swoje nadwątlone, a właściwie utracone w dzieciństwie,
poczucie własnej wartości. A kreatywna moc świadomości (wyobraźni) jest
nieskończona i przejawia się podczas łamania kolejnych ograniczających
ją i zniewalających pęt. A materializacja idei to już tylko kwestia
czasu i środków finansowych zaspokajających pożądanie oraz ambicje
twórców idei.

> Natomiast wplecenie naszej swiadomosci/wolnej woli miedzy prawa
> fizyki jest bardzo ciekawe - tylko raczej nie jako "element
> łączący", ale "gdzie tu jest miejsce na wolna wolę".

Wolna wola przejawia się właśnie w wymyślaniu coraz to nowych idei i
następnie ich materializacji albo też pokazywaniu skutków ich działania.
No bo przecież takie oddziaływania jądrowe nie materializują się a
jedynie obserwujemy przepowiedziane przez twórcę/ów skutki ich
działania. Podobnie zresztą "zachowują się" pozostałe elementy Modelu
Standardowego.:)

48. Data: 2017-11-24 09:26:11

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Samopylna Marycha? W te bajdy nigdy nie wierzyłem, hue, hue.

A o klonowaniu slyszales?
Lekarze wiedza ze sporo dziewczyn upiera sie ze sa "samopylne".
S*

49. Data: 2017-11-24 12:03:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

szczepan bialek pisze:
> U?ytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisa? w wiadomo?ci

> A o klonowaniu slyszales?

Klonowaniu czego...? Bo chyba nie żywego. Że też Ty, taki stary w takie
brednie wierzysz

> Lekarze wiedza ze sporo dziewczyn upiera się ze są "samopylne". S*

Tak jak Marycha od Jezusicka, hue, hue. Chciałyby, żeby upokorzyć
ostatecznie mężczyzn i wykazać ich nieprzydatność w procesie
reprodukcyjnym. Te najzacieklej broniące "samopylności" to skrajne
feministki i lesbijki, takie jak na przykład Gretkowska.

50. Data: 2017-11-26 17:58:56

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reprodukcyjnym. Te najzacieklej broniące "samopylności" to skrajne
> feministki i lesbijki, takie jak na przykład Gretkowska.

Czytalem o tym w ksiazce The body z 1970r.
Dzieci byly dziewczynkami i mialy taka sama grupe krwi.
Teraz pewnie mozna to glebiej przebadac.
Ale skad brac mezczyzn?
Bo tacy przydaja sie nie tylko do reprodukcji.
S*

Druga Japonia być miała...
Duch Sanacji
Stan wiedzy Polaków.
braunmovies!
,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."