Druga Japonia być miała...

1. Data: 2017-11-17 15:52:17

Temat: Druga Japonia być miała...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I jest, tylko że z początku ery Showa (????).
Nie otake epoke "Oświeconego Pokoju" hurr durr walczylymy ;)

2. Data: 2017-11-17 20:57:36

Temat: Re: Druga Japonia być miała...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> I jest, tylko że z początku ery Showa (????).
> Nie otake epoke "Oświeconego Pokoju" hurr durr walczylymy ;)

A wyszedł bełkot.
Co spożywasz?

--
XL

3. Data: 2017-11-18 01:51:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 listopada 2017 20:57:38 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> A wyszedł bełkot.
> Co spożywasz?

Nic nie spożywam, tylko zastanawiam się, co się dzieje w Polsce z pluralizmem.
Ładnie żarł, rósł, a teraz zdycha.

4. Data: 2017-11-18 09:38:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Nic nie spożywam, tylko zastanawiam się, co się dzieje w Polsce z pluralizmem.
> Ładnie żarł, rósł, a teraz zdycha.

Masz go w Unii :->

--
XL

5. Data: 2017-11-18 09:39:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 listopada 2017 09:38:18 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Masz go w Unii :->

No tam jest dopiero epoka "Oświeconego Pokoju" ;)

6. Data: 2017-11-18 09:45:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 listopada 2017 09:39:47 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> No tam jest dopiero epoka "Oświeconego Pokoju" ;)

PS. Nadal jakoś dla mnie jest totalnym zgrzytem estetycznym fakt, że w szczycie
pacyfizmu wybucha bomba z fundamentalizmem, militaryzmem i innymi wynalazkami
z puszki Pandory, chociaż już zaczynam powoli rozumieć mechanizm.
Tylko dziwne, że przy tylu zamontowanych zderzakach, żaden nie zatrzymał
procesu kolizji.

7. Data: 2017-11-18 10:18:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> PS. Nadal jakoś dla mnie jest totalnym zgrzytem estetycznym fakt, że w szczycie
> pacyfizmu wybucha bomba z fundamentalizmem, militaryzmem i innymi wynalazkami

Widać ten ,,szczyt" jednak daleko.

> z puszki Pandory, chociaż już zaczynam powoli rozumieć mechanizm.
> Tylko dziwne, że przy tylu zamontowanych zderzakach, żaden nie zatrzymał
> procesu kolizji.

Widać zderzaki urojone bardziej.

--
XL

8. Data: 2017-11-18 10:19:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> No tam jest dopiero epoka "Oświeconego Pokoju" ;)

Była. I to krótko. Za parę lat będzie Aleppo.

--
XL

9. Data: 2017-11-18 10:26:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Była. I to krótko. Za parę lat będzie Aleppo.

Żyjemy sobie leniwie, w miarę spokojnie, wcale nie myśląc o tym, że
przybyli wraz z masami ludzkimi terroryści muzułmańscy po Aleppo _teraz w
Europie_ pracują jak mrówki, budując swoje nowe struktury. Niedługo się o
tym przekonamy, niestety.
Znikają z niemieckich rejestrów tysiące muzułmańskich młodzieńców, przemyt
broni z Ukrainy i innych miejsc kwitnie. Nikogo to nie zastanawia???
Dadzą Europie ,,pluralizm" - już niedługo :-\

--
XL

10. Data: 2017-11-18 10:28:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 listopada 2017 10:19:28 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Była. I to krótko. Za parę lat będzie Aleppo.

To nie kumasz ironii? nie wiesz, jak wyglądała epoka "Oświeconego Pokoju"
w kraju Kwitnącej Wiśni? Najpierw popieranie jedynie słusznego Cesarza
Showa i marsz imperialny na wszystko co się da, a później naloty dywanowe
U.S., Hiroshima i Nagasaki.

W Polsce mamy w tej chwili zderzenie dwóch szowinizmów - endecji
i euroentuzjastów. Współczuję szczerze rządowi, bo jest wzięty w dwa ognie.

Duch Sanacji
Stan wiedzy Polaków.
braunmovies!
,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."
Wielu ,,gorących" nocy...