Re: Świadomość i propagacja informacji.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Świadomość i propagacja informacji.
Date: Tue, 3 May 2016 09:34:58 +0200

m...@g...com pisze:

> NTG ->pl.sci.psychologia Coraz bardziej brzydko się Leo bawisz. Nie
> wiem czy sobie zdajesz sprawę ale tym tekstem promujesz socjopatię ;)
> Istota ludzka bez emocji zostaje pozbawiona możliwości socjalizacji,
> zjawiska zakłóceń poprawnej emocjonalności w dziejach ludzkości
> raczej marginalne dziś się nasiliły przez dostęp do - zazwyczaj
> odhumanizowujących treściowo - mediów. Wyłączaj częściej telewizor,
> nadzoruj co dzieci oglądają a wychowasz zdrowe społeczeństwo. Może
> nie kontrolowałeś co żona oglądała i stad twoje problemy ;P

Kpisz chyba. To właśnie obecnie obowiązujący zakazowy system wychowawczy
najpierw degeneruje dziecko by następnie mieć uzasadnienie dla jego
tzw.socjalizacji. Gdyby rodzice dobrowolnie udostępniali dziecku
(Człowiekowi) pełnię wiedzy o swoim życiu (życiu Stwórcy) wówczas
dziecko nie musiałoby uciekać się do podglądania, podsłuchiwania i
innych sposobów pozyskiwania wiedzy, która będzie mu w życiu niezbędna.
To rodzice (Stwórca) przez swoją ograniczająca postawę wobec dziecka
(Człowieka) tworzą socjopatę skłonnego dopuścić się wszelkiego
przestępstwa by tylko wyrwać tajemnicę TWORZENIA z rąk swojego Stwórcy.
Po raz kolejny powtarzam: tajemnica jest źródłem sprawowania władzy a
władza rodziców (Stwórcy) oznacza niewolnictwo dziecka (Człowieka).
Niewolnik chce wyrwać nawet siłą tajemnicę z rąk swego pana co prowadzi
do wojny, w skrajnych przypadkach wojny totalnej. Bo społeczeństwo to
przecież rodzina rodzin, w którym następuje akumulacja i ujawnianie na
wielką skalę agresji skrywanej w rodzinach.

Co do zarzutu, że media promują odhumanizowanie społeczeństwa to się z
tym całkowicie zgadzam, ale też popieram takie działania. Bo jaką
widzisz inną drogę do pokonania kołtuna ukrytego w zakazowej tradycji
wychowawczej? Ślepą przemoc rozpętaną przez Kobietę można pokonać tylko
świadomą przemocą sterowaną dzięki której Mężczyzna pozbawi Kobietę jej
oręża i zmusi ją do tego by spojrzała wstecz na pustynię, którą za sobą
pozostawia działając bezmyślnie, jedynie w myśl Tradycji. Te
odhumanizowujące media służą sprawie wyzwolenia ludzkości z zaścianka
zakazowej Tradycji. To jest uodparniające pranie mózgów działające na
mężczyzn (i chłopców) jak szczepionka wyzwalająca ich spod dominacji
hymenu. I chociaż nie na wszystkich działa skutecznie to jednak wielu
wyzwala a zarazem zmusza do poszukiwania rozwiązania, co zrobić by
relacje wrogości między płciami zamienić na dobrowolną i harmonijną
współprace.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/