Re: Świadomość to nie mózg.

Data: 2010-01-15 21:32:52
Temat: Re: Świadomość to nie mózg.
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl>

W dniu 2010-01-15 22:24, cbnet pisze:
> W kulturze zachodniej, na którą jesteś tak - zdawałoby się - mocno
> zorientowany, jednostka jest "bogiem", ale w otoczeniu jednostki
> znajdują się dokładnie tacy sami "bogowie" jak jednostka, którzy
> są jej równi.
>
> Jeśli tego nie rozumiesz, oraz stawiasz znacznie wyżej siebie niż
> jednostki ze swego otoczenia, to jesteś po prostu zdegenerowany
> Debil.
>
> Teraz jasniej? ;)

Masz problemy w domu?

Czym naruszyłem godność otoczenia, dołączając się do wątku, który już
wcześniej był zarówno na filozofii, jak i psychologii?

Jeśli chodzi o debili, mają oni także swoją godność - są to ludzie,
którzy nie są winni temu, że ich poziom intelektualny jest poniżej
pewnego poziomu.

Czy post o świadomości na psp ma brzydki zapach?

Nie stawiam siebie wyżej, niż otoczenie. Stawiam siebie dokładnie na
równi z nim. Nie muszę być jego adwokatem - otoczenie samo sobie poradzi
(ze mną). No i przede wszystkim: wydaje mi się, że te posty nie śmierdzą.