Święta

1. Data: 2001-12-21 21:02:20

Temat: Święta
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem marni psychologowie !

Oto jestem znów ku Waszemu niepocieszeniu :))

Ale te Święta działają na mnie... Co roku...
Człowiek niby chce być indywiduuum i że niby prowokator itd, a kiedy
przychodzi końcówka grudnia, staje się słodziutki jak cukierki, co to
dziadek dał mi milki.

No więc, kochani moi marni psychologowie, z całego serducha mego dużego (a
jest duże, uwierzcie), życzę wszystkim razem i każdemu z osobna baaardzo
spokojnych, rodzinnych, ciepłych i radosnych Świąt, cobyście w gronie
rodzinnym mogli cieszyć się życiem, a potem hucznej i wyskokowej biby na
przywitanie Nowego Jorku, z takim dwudniowym kacem :)

A jak dojdziemy do siebie, pewnie Willie The Pimp znów popisze kilka słówek
do grupy. Zobaczymy :)

WP

1. Data: 2001-12-21 23:06:16

Temat: Re: Święta
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Willie the Pimp (czy to od Billy the Kid?):

>Czołem marni psychologowie !

Uff... na szczescie nie jestem psychologiem, więc to nie do mnie.
Drżyjcie Dorrit, Oliwko i inni nie wymienieni z nicka :-)

[cut]
> [...]
>rodzinnym mogli cieszyć się życiem, a potem hucznej i wyskokowej biby na
>przywitanie Nowego Jorku, z takim dwudniowym kacem :)

Dzięki stary, wzruszyłeś mnie, bo mam miękkie serce :-)

>A jak dojdziemy do siebie, pewnie Willie The Pimp znów popisze kilka słówek
>do grupy. Zobaczymy :)

Ano niespecjalnie zobaczymy, bo zwykle plonkujemy (Joanno, jakiś komentarz?),
ale jak pożyjemy, to może jednak zobaczymy (znowu to miękkie serce mi się
wcina, a kysz!)

>WP

Wsiego choroszogo Willi the Terrible :)

Saulo
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-12-22 07:50:11

Temat: Odp: Święta
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Willie The Pimp <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a00cc0$h0v$...@n...tpi.pl...
> Czołem marni psychologowie !
Witaj Profesorze Pimpie.

> Oto jestem znów ku Waszemu niepocieszeniu :))
Jednak mnie ogromnie uradowałeś.

> Ale te Święta działają na mnie... Co roku...
Na mnie również.

> Człowiek niby chce być indywiduuum i że niby prowokator itd, a kiedy
> przychodzi końcówka grudnia, staje się słodziutki jak cukierki, co to
Grzechy zostały odpuszczone!

> [...]
> rodzinnym mogli cieszyć się życiem, a potem hucznej i wyskokowej biby na
> przywitanie Nowego Jorku, z takim dwudniowym kacem :)

Dzięki serdeczne i Tobie oraz Twojemu wielkiemu serduchu życzę wzajemnie
tego samego oraz równie szampańskiej zabawy i wielkiego, jak Twoje szczere
serducho, kaca.

> A jak dojdziemy do siebie, pewnie Willie The Pimp znów popisze kilka
słówek
> do grupy. Zobaczymy :)
Już nie mogę się doczekać. Tylko nie pisz na kacu.

> WP
H.

1. Data: 2001-12-22 23:36:13

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saulo :

> Willie the Pimp (czy to od Billy the Kid?):

Od Zappy.

> Ano niespecjalnie zobaczymy, bo zwykle plonkujemy (Joanno, jakiś
komentarz?),

Ale niektórzy nie plonkują i oni pewnie zobaczą :)

> ale jak pożyjemy, to może jednak zobaczymy (znowu to miękkie serce mi się
> wcina, a kysz!)

E tam, po to jest serducho, zeby było miękkie.
Wiec może nie kysz?

WP

Toksyczna rodzina
Troszeczke zyczliwosci