Święta

1. Data: 2005-12-22 08:34:22

Temat: Święta
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim uczestnikom pl.sci.medycyna, a w szczególności
Szanownym Kolegom, PT pacjentom i osobom zwyczajnie medycyną
zainteresowanych składam serdeczne życzenia zdrowych i spokojnych Świąt
Bożego Narodzenia. Oby stojąc przy Narodzonym mogliśmy zapomnieć na chwilę
o codziennych kłopotach, szaleństwie dzisiejszego świata i smutkach które
ludziom są dane !

--
Krzysiek, EBP
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

2. Data: 2005-12-22 12:41:08

Temat: Re: Święta
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o codziennych kłopotach, szaleństwie dzisiejszego świata i smutkach które

Wzajemnie Wesolych Swiat! :)

--
Pozdrawiam Norbert

3. Data: 2005-12-22 20:57:32

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki fajny post na koniec dnia :-)! Dzięki i wzajemnie.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2005-12-23 00:36:52

Od: "Capture" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję.
Pozdrawiam, PT a w szczególności MDT

5. Data: 2005-12-23 13:32:30

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:q0ir7bnw343s.bk3dehl2riho.dlg@40tude.net...
> [...]
> o codziennych kłopotach, szaleństwie dzisiejszego świata i smutkach które

I ja się dołączam do życzeń.......
Wszystkiego naj naj naj......

I pozdrawiam tych, co mnie jeszcze pamiętają :) - bo pisać już dawno nie
miałam czasu, ale cały czas poczytuję sobię listę (między dyżurami.).....
--
Jola
Nakarm głode dziecko......

6. Data: 2005-12-26 08:56:54

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Dec 2005 14:32:30 +0100, C.Jola wrote:

> I ja się dołączam do życzeń.......
> Wszystkiego naj naj naj......

Spóźnione, ale nie mniej serdeczne ode mnie też:)

> I pozdrawiam tych, co mnie jeszcze pamiętają :) - bo pisać już dawno nie
> miałam czasu, ale cały czas poczytuję sobię listę (między dyżurami.).....

Nawzajem:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

NOVIT - co o nim myslicie?
rozmaz niediagmaryczny po leczeniu p/ZiE
Co mi tak naprawde jest?
Co mi tak naprawde jest?
trzęsienie rąk