rozmaz niediagmaryczny po leczeniu p/ZiE

1. Data: 2005-12-21 19:40:19

Temat: rozmaz niediagmaryczny po leczeniu p/ZiE
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie
napisano to w opisie z biopsji/cytologii - nei wiem co to było

co to znaczy?

2. Data: 2005-12-21 21:55:13

Temat: Re: rozmaz niediagmaryczny po leczeniu p/ZiE
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.12.05, około 20:40, defric bulgocze

> jak w temacie
> co to znaczy?

Rozmaz niediagnostyczny? Znaczy że nie da się z niego wywnioskować czy
leczenie było skuteczne czy nie, bo na przykład materiał był źle pobrany.
Krótko mówiąc - nic nie wiadomo.

Co do (nie)diagmaryczności - to nic nie wiem na ten temat ;)

Zdrówko!
--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-12-22 08:23:16

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozmaz niediagnostyczny? Znaczy że nie da się z niego wywnioskować czy
> leczenie było skuteczne czy nie, bo na przykład materiał był źle pobrany.
Nie tylko, w cytologii już tak jest, że pewien odsetek przypadków jest
niediagnostyczny.

--
Krzysiek, EBP
Ignorancja ekonomiczna polityków przekracza partyjne granice

4. Data: 2005-12-23 17:04:19

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> Dnia 21.12.05, około 20:40, defric bulgocze

> Rozmaz niediagnostyczny? Znaczy że nie ..........

wiem co to diagnoza a i niediagnostyczny też,
nie wiem co to niediagmaryczny

ktoś? coś?

d.

Co mi tak naprawde jest?