ból, skurcze

1. Data: 2005-12-20 15:04:04

Temat: ból, skurcze
Od: "Magda G" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może ktoś z Państwa mi pomoże. Oczywiście osoba ta do lekarza pójdzie, ale
chciałam również opinie z grupy. Otóż, co to może być. Powtórzyło sie już
kilka razy co pare miesięcy, ból - skurcze silne w dołku, mostku i
podnoszące się do góry w klatke piersiową jakby wzdłuż przełyku...czy to
może być od serca, żoładka? Zaczyna sie od żołądka i idzie wyżej... Pomagają
tabletki rozkurczowe. Żadnych innych objawów. Może opis nie jest fachowy,
ale poprostu piszę według odczuć tej osoby

Dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt!!
Magda

2. Data: 2005-12-20 15:07:23

Temat: Re: ból, skurcze
Od: "Magda G" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam jeszcze, że osoba ta jest bardzo nerwowe, denerwuje sie co chwile,
zamartwia. Pali papierosy.

Dziękuję za każda odpowiedź
Pozdrawiam
Magda

3. Data: 2005-12-20 22:55:37

Od: "Marek" <w...@w...wik> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda G" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> dodam jeszcze, że osoba ta jest bardzo nerwowe, denerwuje sie co chwile,
> zamartwia. Pali papierosy.

Jesli tak to prawdopodobnie nerwica. Ale zawsze warto sie zbadac.

poszukuję dobrego urologa
Powiększone węzły chłonne pod kolanami (?)
Wynik biopsji
Pytanie o interakcje lekow ??
Zgorzelinowe zapalenie wyrostka robaczkowego