Zgorzelinowe zapalenie wyrostka robaczkowego

1. Data: 2005-12-20 10:49:09

Temat: Zgorzelinowe zapalenie wyrostka robaczkowego
Od: "DeFekt KoTa" <j...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
włąsnie wróciłem ze szpitala...
jestem po operacji wysrostka a doktor mówił ze mam sobie gdzieś poczytać o
zgorzelinowym zapaleniu wyrostka robaczkowego, bo takową dolegliwość
miałem...
czy ktoś by mi mógł coś wiecej o tym powiedzieć?

pozdr,

2. Data: 2005-12-20 14:20:27

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doktor chciał Ci pewnie przez to powiedzieć, że masz szczęście.

To najbardziej zaawansowana odmiana zapalenia wyrostka. Obrazowo mówiąc,
wyrostek gnije w brzuchu. Można sobie wyobrazić, że taki stan grozi
poważnymi komplikacjami, z posocznicą i rozlanym zapaleniem otrzewnej
włącznie.

Pozdrawiam
Piotr

Gronkowiec w gardle a ciaza
Kreatynina
Worki na butach w szpitalach [crosspost]
nerki
odmrozenie?