Święta bez Panslavisty w pl.rec.kuchnia :-(

21. Data: 2011-12-22 08:12:48

Temat: Re: Święta bez Panslavisty w pl.rec.kuchnia :-(
Od: "jerzy.n" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:mihyjacpxgpn$.1mdnogm9ewad6.dlg@40tude.net...

> Dzięki za piękne słowo. I ludzkie.
> --

Spokojnie, Wesołych świąt .
jerzyn

22. Data: 2011-12-22 11:10:15

Od: dziadek <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-20 17:40, XL pisze:
> No nie mówcie, że Wam Go nie brak tutaj, teraz...
> :-(
99% postów to było trollowanie. Pamiętam też jak taka jedna nieładnie
przygadała p. Basset i ta wkrótce potem zniknęła z grupy. A szkoda bo
ładnie i mądrze pisałA. Pamiętam też kto temu trollowi partnerował. Po
kilku latach grupa wreszcie wraca do tematów kuchni. EOT.
--
dziadek2

23. Data: 2011-12-22 12:18:31

Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-12-22 05:22:04 +0000, "WMP" <W...@o...pl> said:

> A o czym chcesz wspominać? O życiorysie (żyd co srał we własne gniazdo,
> ubek przy okazji)

"...nie bój się, nie zabraknie, to krajowa czysta. Ja, widzisz, przed wojną..."

mspanc
--
Bydlę

24. Data: 2011-12-22 17:35:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Dec 2011 09:12:48 +0100, jerzy.n napisał(a):

> Spokojnie, Wesołych świąt .
> jerzyn

Nawzajem. Spokojnych i Wesołych.
--
XL

25. Data: 2011-12-22 17:48:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Dec 2011 12:10:15 +0100, dziadek napisał(a):

> (...)Pamiętam też jak taka jedna nieładnie
> przygadała p. Basset i ta wkrótce potem zniknęła z grupy.

Taka jedna "wywłoka"?
Ta, którą Bassett tak nazwała tylko i wyłacznie z powodu jej okazywanej
sympatii do Panslavisty?

Wiesz, też bym na miejscu pani B. po czymś takim zniknęła z grupy. Słusznie
zauważasz.
:->

--
XL

26. Data: 2011-12-22 20:50:47

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie mówcie, że Wam Go nie brak tutaj, teraz...
> :-(
> --

Miałam się nie odzywać. Ale jednak to zrobię.
Nie, nie brakuje mi go. Był dla mnie obą osobą. Nawet jego posty czytałam
wybiórczo.

Bardziej brakuje mi bliskich osób, ktore znałam i kochałam. Ojca, teścia czy
np. znajomego, który był chrzestnym mojego syna. A przy okazji świąt i
robienia rolad sobie o nim przypomniałam. I popłakałam

Jeśli Tobie go brakuje to może był CI bliższy niż wielu innym.

Justyna Vicky S.

27. Data: 2011-12-22 20:51:56

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>
napisał w wiadomości news:jd057j$7te$1@inews.gazeta.pl...

> Miałam się nie odzywać. Ale jednak to zrobię.
> Nie, nie brakuje mi go. Był dla mnie obą osobą. Nawet jego posty czytałam
> wybiórczo.

obą = obcą

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S. - poprawkowo

28. Data: 2011-12-22 22:36:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Dec 2011 21:50:47 +0100, Justyna Vicky S. napisał(a):

> [...]
> np. znajomego, który był chrzestnym mojego syna. A przy okazji świąt i
> robienia rolad sobie o nim przypomniałam. I popłakałam

Vide temat - "w pl.rec.kuchnia".
Zgodnie z powyższym jest chyba jasne, że nie wspominamy w tym wątku osób z
rodziny, chyba że tutaj były.

> Jeśli Tobie go brakuje to może był CI bliższy niż wielu innym.

Owszem. Brakuje. Był.
Jak bardzo? - ano, może najlepszą miarą tego będzie, jak bardzo to
przeszkadzało pewnej pani B., która z powodu mojej atencji wyrażanej w Jego
stronę (i wzajemnie) aż nazwała mnie "wywłoką".
Kobiecina do tej pory nie śmie się tutaj pokazać.
--
XL

29. Data: 2011-12-22 23:00:25

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> Jego stronę (i wzajemnie) aż nazwała mnie "wywłoką".
> Kobiecina do tej pory nie śmie się tutaj pokazać.

Mi nie brakuje jego antysemityzmu i zaściankowego nacjonalizmu. Niektóre
jego przepisy były ciekawe, choć na ogół na armijne kotły liczone.

Waldek

30. Data: 2011-12-23 11:44:01

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-22 23:36, XL pisze:

> [...]
> stronę (i wzajemnie) aż nazwała mnie "wywłoką".
> Kobiecina do tej pory nie śmie się tutaj pokazać.

A nie pomyślałaś,że miała na tyle dosyć waszej obecności i produkcji, że
po prostu nie ma ochoty sprawdzać czy jesteś wciąż aktywna na liście?
Niewiarygodne, a jednak.

Witek

Przygotowania do świąt...
Roladki - pytanie techniczne