Święta bez Panslavisty w pl.rec.kuchnia :-(

11. Data: 2011-12-20 19:29:15

Temat: Re: Święta bez Panslavisty w pl.rec.kuchnia :-(
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2011-12-20 18:11, niebożę Bbjk wylazło do ludzi i marudzi:

> Łosiu to się pojawia. Ale ostrożnie, jakby bał się, że sezon na łosie jest.

Władysław w pewnym momencie IMO zaczał gryźć własny ogon i już tylko
odsyłał do archiwum, chyba przestało go bawić niektórych lajkonictwo.
Zresztą ta grupa nie miała nigdy w nazwie
pl.rec.kuchnia.dlawytrawnychkoneserow.
Za to jego przepis na leczo - moje popisowe danie i wielki dla niego
ukłon :-)

--

Paulinka

12. Data: 2011-12-20 19:50:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Dec 2011 20:29:15 +0100, Paulinka napisał(a):

> dlawytrawnychkoneserow

Bo są też zapewne słodcy, półsłodcy i półwytrawni... koneserzy.
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/6784FE8A9780
CAA4C12565E9003FAFD7.php
:-]
--
XL

13. Data: 2011-12-20 19:55:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Bo są też zapewne słodcy, półsłodcy i półwytrawni... koneserzy.
> http://www.slownik-online.pl/kopalinski/6784FE8A9780
CAA4C12565E9003FAFD7.php
> :-]

Wyszukiwarka google
Około 233,000 wyników (0,39 s) dla słów wytrawny koneser. Jak widać nie
tylko, ja stosuję to masło maślane, co oczywiście nie jest żadnym
usprawiedliwieniem dla popełnionego przeze mnie błędu.

--

Paulinka

14. Data: 2011-12-20 20:12:25

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-20 18:11, Bbjk pisze:

> i oczywiście skarbnicy wiedzy kulinarnej, Władysława Łosia.

A Magda Basset z Kalifornii? Ja na kuchni pierwszy raz byłam ponad 10
lat temu. Potem tylko z doskoku i ludzi za bardzo nie znam, ale Magdę
zapamiętałam bardzo dobrze.
Co się z nią stało?

N.

15. Data: 2011-12-20 20:14:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-20 21:12, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> A Magda Basset z Kalifornii? Ja na kuchni pierwszy raz byłam ponad 10
> lat temu. Potem tylko z doskoku i ludzi za bardzo nie znam, ale Magdę
> zapamiętałam bardzo dobrze.
> Co się z nią stało?

Zaglądała. Ale że poluje na łosie, to poszła dalej.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

16. Data: 2011-12-20 21:16:01

Od: bell <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2011 18:04, Bbjk pisze:

> pl.rec.kuchnia doskonale prosperowała lata temu bez P., teraz też jest
> spokojne i bez wojenek gg o jedzeniu - nie brakuje mi go. Do tego
> stopnia, że dopiero teraz uzmysłowiłaś mi, że się nie pojawia.
> Znacznie bardziej brakuje mi Krysi zza węgła, Bożenki i dżdżownicy (z
> którą mam kontakt, ale już w zupełnie innym wydaniu, niż tutaj
> prezentowała).

oj dzdzownice milo wspominam...
pewno mnie nie pamieta ale pozdrow prosze :)

--
pzdr bell

17. Data: 2011-12-21 07:14:47

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-20 22:16, bell pisze:

> oj dzdzownice milo wspominam...
> pewno mnie nie pamieta ale pozdrow prosze :)
Jasne. Pewnie pamięta :)
--
bbjk

18. Data: 2011-12-21 15:59:43

Od: "jerzy.n" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No nie mówcie, że Wam Go nie brak tutaj, teraz...
> :-(
> --
Pewno ze brak , brak jak każdego człowieka który musiał sie pożegnać i
tutaj piękny fragment mi sie przypomniał "...- A jeśli pewnego dnia będę
musiał odejść.? - spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy.? - Nic
wielkiego. - zapewnił go Puchatek. - Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam.
Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika ..."Może przysiadł
gdzie na pieńku i czeka na nas >>>

19. Data: 2011-12-21 17:03:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Dec 2011 16:59:43 +0100, jerzy.n napisał(a):

> [...]
> Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika ..."Może przysiadł

Dzięki za piękne słowo. I ludzkie.
--
XL

20. Data: 2011-12-22 05:22:04

Od: "WMP" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest taki zwyczaj, że na Boże Narodzenie i pod koniec roku wspomina sie
> tych, którzy w danym roku odeszli.

A o czym chcesz wspominać? O życiorysie (żyd co srał we własne gniazdo, ubek
przy okazji). Czy o trollingu z jego strony z twoją pomocą? Daj spokój, nie
wracajmy do tych spraw.
EOT z mojej strony.

> --
> WMP