Święto Sześciu Króli ?

1. Data: 2018-01-06 19:54:41

Temat: Święto Sześciu Króli ?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nikt już w towarzystwie nie mówi inaczej - Swetru jednak ma tę charyzmę ?

2. Data: 2018-01-06 22:58:02

Temat: Re: Święto Sześciu Króli ?
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Nikt już w towarzystwie nie mówi inaczej - Swetru jednak ma tę charyzmę ?

Dzisiaj nawet ksiadz powiedzial, ze nie wiadomo tak na prawde czy bylo ich
trzech oraz, ze sześć nie jest tu liczba najmniej prawdopodobna. Hehehehe,
iksela zorana :P

3. Data: 2018-01-07 04:18:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 stycznia 2018 22:58:08 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
> trzech oraz, ze sześć nie jest tu liczba najmniej prawdopodobna. Hehehehe,

dlaczego chcesz orac ikselke, lub kogokolwiek, skoro w tym temacie nic nie wiesz?

4. Data: 2018-01-07 16:00:27

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.01.2018 um 22:58 schrieb Ghost:

> [...]
> Hehehehe, iksela zorana :P

>Jak zajrzymy do Biblii, to faktycznie nigdzie nie odnajdujemy tam tych
trzech osób, bo mowa jest tylko o jakiś bezimiennych mędrcach/magach, a
Biblia nie podaje ich liczby - mówi co najwyżej o trzech darach, które
ci mędrcy złożyli.

(...)
Wobec powyższego, jak słusznie zauważył Xavier Leon-Dufour SJ w Słowniku
Nowego Testamentu, pod hasłem "magowie", wyłącznie na podstawie samej
Biblii nie można powiedzieć, że ci mędrcy byli królami, albo było ich
trzech. Ale... sama Biblia w żaden sposób temu nie zaprzecza.
(...)

I w tym miejscu znowu zaczynają dumnie prężyć pierś i z wielkim triumfem
głosić, że nie jesteśmy im wskazać w Biblii źródła tej wiary. Otóż
faktycznie - nie jesteśmy w stanie wykazać tego na podstawie Biblii, ale
to wcale nie znaczy, że nasza wiara jest bezpodstawna.
(...)

http://zebrowski.apologetyka.info/kosciol-katolicki/
ogolne/trzej-krolowie-czy-ta-nauka-posiada-uzasadnie
nie,758.htm

Czyli ze choc nie ma o tym w Biblii i choc w zasadzie nic na ten temat i
zblizone nic nie wiemy, a nawet jesli wszystko bylo inaczej lub wcale
nie bylo, to jednak nie znaczy to, ze nasza wiara jest bezpodstawna...
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2018-01-07 22:34:04

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nazwij sobie więc to święto ,,en Króli".

Dowcip o blondynce
Grafika prawdę ci powie (o muzułmańskiej imigracji).
Petru kolendowo zaorany ?
Wielkie wakacje.
Lewica cierpi na kompleks Edypa