Dowcip o blondynce

1. Data: 2018-01-06 14:59:52

Temat: Dowcip o blondynce
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blondynka siedzi sama w domu. Ktoś puka do drzwi.
Blondynka się pyta : kto tam?
-ja, odpowiada głos
- blondynka zdziwiona : - ja? przecież jestem tutaj, to jak mogę pukać?

2. Data: 2018-01-06 16:20:48

Temat: Re: Dowcip o blondynce
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 stycznia 2018 14:59:53 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Blondynka siedzi sama w domu. Ktoś puka do drzwi.
> Blondynka się pyta : kto tam?
> -ja, odpowiada głos
> - blondynka zdziwiona : - ja? przecież jestem tutaj, to jak mogę pukać?

Naści blondynkę;
http://ist2-1.filesor.com/pimpandhost.com/7/6/0/7/76
076/1/n/e/i/1neik/R%20%287%29.jpg
Tę laskę kiedyś znałem, była chyba najładniejsza na roku.
Ze zdziwieniem znalazłem w sieci jej czarno-białe zdjęcie z FKK.

3. Data: 2018-01-06 16:23:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 stycznia 2018 16:20:50 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> Tę laskę kiedyś znałem, była chyba najładniejsza na roku.
> Ze zdziwieniem znalazłem w sieci jej czarno-białe zdjęcie z FKK.

Z ośrodka dla nudystów, gdyby ktoś nie wiedział, co oznacza ten skrót.
Idealnie poprawnie zbudowane ciało kobiece, bez wad.

Grafika prawdę ci powie (o muzułmańskiej imigracji).
Petru kolendowo zaorany ?
Wielkie wakacje.
Lewica cierpi na kompleks Edypa
Zawierzenie kontra gromadzenie