Swinska grypa - raz jeszcze

1. Data: 2009-08-11 16:20:07

Temat: Swinska grypa - raz jeszcze
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio znowu gdzies przemknelo mi w TV o swinskiej grypie,
w histerycznym tonie.

Ciekawe ze przebieg choroby jest znacznie lagodniejsze niz zwyklej grypy.
Na zwykla grype umiera miesiecznie kilkadziesiat razy wiecej osob na swiecie
niz na swinska grype.

Ale zaraz... przeciez to proste!
Co roku pojawia sie nowy szczep grypy...
nalezy wziasc taki kolejny szczep, podplacic paru naukowcom
ktorzy stwierdza ze moze on byc smiertelny,
w TV pare razy uzyc slowa "pandemia" i ...
histeria gotowa! :)

Po co to wszystko?

Ano po to:
http://nczas.com/wiadomosci/europa/urzednicy-zaszcze
pia-caly-narod-przeciwko-ah1n1/

albo po to:
http://fakty.interia.pl/raport/swinska-grypa/news/ws
zyscy-mieszkancy-grecji-dostana-szczepionki,1346611,
6065

Dlaczego akurat swinska?
Wolowina juz byla (szalone krowy), drób tez (ptasia grypa), wiec tym razem
padlo na wieprzowine :)
Co bedzie za rok? Stawiam ze cos z mlekiem.

Pozdr,
Duch

2. Data: 2009-08-11 16:36:25

Temat: Re: Swinska grypa - raz jeszcze
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2009 18:20:07 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
>
> albo po to:
> http://fakty.interia.pl/raport/swinska-grypa/news/ws
zyscy-mieszkancy-grecji-dostana-szczepionki,1346611,

Producenci świń i kur podpłacili :-)

> drób tez (ptasia grypa),

Producenci krów i świń podpłacili :-)

> wiec tym razem
> padlo na wieprzowine :)

Producenci kur i krów podpłacili :-)

> Co bedzie za rok? Stawiam ze cos z mlekiem.

E tam, tera era selera - czas na warzyyywaaaaa!
;-PPP

3. Data: 2009-08-30 10:32:40

Od: "John Doe" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> [...]
> Wolowina juz byla (szalone krowy), drób tez (ptasia grypa), wiec tym
> razem padlo na wieprzowine :) Co bedzie za rok? Stawiam ze cos z

Pacjent w Zimbabwe : Panie doktorze, odpadają mi uszy i serce mnie
boli!

Lekarz w Zimbabwe : u panie, to jakaś chujnia, a co pan robił ?

Pacjent : Gąski jebałem

Lekarz : Znaczy, że ma pan gęsią chujnię.

Pacjent : Dziękuję doktorze ! ( chwilę później pacjent umiera )

Lekarz ( zapisuje w protokole ) : pacjent zmarł na gęsią chujnię

Rzecznik ministerstwa zdrowia Zimbabwe : W zeszłym miesiącu
zanotowano 2500 zgonów spowodowanych głodem, 5400 zgonów spowodowanych
zatruciami zgniłymi bananami i jeden przypadek zgonu spowodowany gęsią
chujnią.

Dziennikarz (zapisuje ) : Gęsia chujnia zamyka trójkę najczęstszych
powodów zgonów w naszym kraju.

Agencja prasowa : W Zimbabwe coraz częściej zdarzają się przypadki
śmiertelne spowodowane nieuleczalną gęsią chujnią

Wiadomości TV : Nieznany dotychczas wirus gęsiej chujni,
dziesiątkuje obywateli Zimbabwe

Ministerstwo Zdrowia Zimbabwe apeluje do obywateli aby nie wpadali
w panikę.

Grupa naukowców ( "A" : Tak, gęsia chujnia nie jest znana nauce i
jest to jej podstawowe zagrożenie dla ludzkości

Linie lotnicze Congo Air : Wstrzymujemy wszystkie loty do Zimbabwe
do czasu wygaśnięcia epidemii gęsiej chujni

Grupa naukowców ("B" : Władze ukrywają realne rozmiary katastrofy!
Prawda jest taka, że gęsia chujnia dotarła już do Europy , w
Amsterdamie widziano kichającego Murzyna z gęsią pod pachą!!

Prasa ( publikując zdjęcie stada gąsek ) : Upierzeni MORDERCY są
wokół nas !

Polityk : Dla rozwiązania problemu epidemii gęsiej ch*jni, która w
zastraszającym tempie opanowuje cały świat, absolutnie niezbędne jest
wybicie wszystkich gęsi.

Policja ( odważnie ) : Tak jest ! Zostanie wykonane!

Właściciele hodowli gąsek : Wyście nie ochujeli przypadkiem ? (
toczą spektakularne bitwy z policją , naturalnie w błyskach fleszy
fotoreporterów )

Prasa : Zmowa właścicieli hodowli gęsi zagraża bezpieczeństwu
narodowemu !

Ministerstwo Zdrowia Mongolii : Dla ratowania naszych obywateli
przed wirusem gęsiej chujni, która dotarła już do naszych granic,
niezbędnym jest wygospodarowanie 100 milionów dolarów na wyposażenie
laboratoriów walczących z wirusem.

Premier Mongolii : Wyście nie ochujeli przypadkiem ?

Prezydent Mongolii : Premier naszego kraju, uwikłany w machinacje
finansowe, dogadał się z Chińczykami w sprawie dostaw chleba i zupełnie
zignorował realne zagrożenie obywateli miłującej pokój Mongolii.

Były premier Mongolii : nasza partia żąda natychmiastowego
ratowania wszystkich naszych obywateli przed wirusem gęsiej chujni. W
skrajnym przypadku, przynajmniej obywateli wschodniej części kraju.

Kandydat na prezydenta Mongolii : Jedynym sposobem ratunku przed
gęsią chujnią , jest zerwanie wszystkich stosunków ze zgniłym Zachodem,
wszak od nich wirus do nas dotarł. Zamiast tego, musimy zacieśnić naszą
współpracę z Chinami i połączyć się z nimi jako autonomiczny okręg.
Chiny nas uratują !!

Mongolscy wyborcy : Wyście nie ochujeli przypadkiem ??!!

Dla tych, co to od poczęcia...
Ci co muszą mieć tatusia, projektują na społeczeństwo, własne kalectwo.
Aborcja a choroby psychiczne
Do XL
Re: Polecam marihuane