Szabat uber alles.

1. Data: 2010-04-12 11:39:53

Temat: Szabat uber alles.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wolnemedia.net/?p=21118

"IZRAEL. Szef parlamentarnej komisji finansów izraelskiego Knessetu, Moshe
Gafni skrytykował rząd za zbyt szybkie przesłanie Polsce kondolencji w
związku z katastrofą lotniczą pod Smoleńskiem. Gafni powiedział, że
przesłanie kondolencji natychmiast po otrzymaniu potwierdzonych informacji
o wypadku i ofiarach, było naruszeniem żydowskiego szabatu.

"Nie było potrzeby tak szybkiego wydania depeszy z kondelencjami, co odbyło
się w sposób uwłaczający Izraelowi, gdyż depesza wysłana została w środku
trwania szabasu." - powiedział Gafni, dodając, że "Głowa państwa pogardziła
szabasem i zbezcześciła go."

Źródła izraelskie oraz portale dotyczące mieszkających w Polsce Żydów
wskazują również na inny fakt, że "żydowska delegacja z Polski, w skład
której wchodził Główny Rabin Michael Schudrich, uniknęła niechybnej śmierci
odmawiając lotu z prezydentem Lechem Kaczyńskim, gdyż naruszało to szabat."
Jak stwiedził warszawski rabin Meir Stembler: "Delegacja odwołała udziału
[w uroczystościach] zdając sobie sprawę, że samolot miał lecieć podczas
szabatu.""

I komentarze:

" 1. Fenix 12.04.2010 09:30 :

Czy 11/09 też wypadał w szabat ? "Głowa państwa pogardziła szabasem i
zbezcześciła go."
Pewnie przyjdzie głowie, zapłacić za to głową ? hehe :)

2. Fenix 12.04.2010 09:45 :

Mam nadzieję ,ze uroczystość pogrzebowa ,nie wypadnie w szabat ?

3. fufek 12.04.2010 10:50 :

No pogrzeb ma być w sobotę więc w szabat...
"

2. Data: 2010-04-12 11:42:45

Temat: Re: Szabat uber alles.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://wolnemedia.net/?p=21118

To MUSI byc PrAWdA

3. Data: 2010-04-12 12:30:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost napisał(a):

> To MUSI byc PrAWdA

To jest choroba antysemityzmu, wystarczy włączyć radio, bo Żydzi
bardzo ubolewają z powodu śmierci Kaczyńskiego, nazywając go swoim
przyjacielem.

4. Data: 2010-04-13 04:38:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 12 kwietnia 2010 14:30. carbon entity 'glob'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> To jest choroba antysemityzmu, wystarczy włączyć radio, bo Żydzi
> bardzo ubolewają z powodu śmierci Kaczyńskiego, nazywając go swoim
> przyjacielem.

Ja kby siię tu doszukiwać... to lot wypadł w Szabat, a nac pokladzie był
m.in. Arkadiusz Rybicki. Tylko, że żaden z Polaków jakoś o tym się nie
zająknie, bo sprawiłoby to wrażenie przytłaczające, jakby "nie ten" bóg jest
prawdziwy. Nie, żebym szczególną miłością pałał do starozakonnego Jahwe (za
bardzo przypomina mi allaha), ale sama forma, globciu nieźle polskie
wyobrażenia druzgocze.

5. Data: 2010-04-13 05:22:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:hq0sgr$hj1$5@news.onet.pl...
> [...]
> (za
> bardzo przypomina mi allaha), ale sama forma, globciu nieźle polskie

Szczerze powiem, ze nie wiem co chciales przekazac.

6. Data: 2010-04-13 05:40:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 13 kwietnia 2010 07:22. carbon entity 'Ghost' <g...@e...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Szczerze powiem, ze nie wiem co chciales przekazac.

Że mimo, iż bóg żydowski jest taki jaki jest, antypatyczny i
najprawdopodobniej nam niemiły (skoro rozawla caly samolot dla Żyda
naruszającego szabes, a nasze życie ma głęboko gdzieś), to nie powinniśmy
tego narodu na bazie ichniego boga oceniać. A może nawet właśnie dlatego, że
ten bóg z kart starego testamentu jest taki, to Żydzi powinni zasługiwać na
nasz szacunek, że jakoś potrafią z nim żyć i że się trzymają swojego
swyczaju szabasu. Bo najwidoczniej dobrze na tym Żyd wychodzi.

7. Data: 2010-04-13 05:43:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:hq104a$sme$1@news.onet.pl...
> [...]
> nasz szacunek, że jakoś potrafią z nim żyć i że się trzymają swojego
> swyczaju szabasu. Bo najwidoczniej dobrze na tym Żyd wychodzi.

Ty sie dobrze czujesz?

8. Data: 2010-04-13 05:48:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 13 kwietnia 2010 07:43. carbon entity 'Ghost' <g...@e...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Ty sie dobrze czujesz?

A kto się dobrze czuje? Trwa pandemonium, wszystkim palma odbija.
Tak w ogóle to sobie bogowie wyjechali najprawdopodobniej na wakacje, jacy
tam są. Bo wygląda na to, że zostawili niemal setkę ludzi na pastwę
przyczyny i skutku, własnej karmy. No i może bagiennego licha czyhającego w
oparach mgly nad smolenskimi rojstami...

9. Data: 2010-04-13 06:15:46

Od: zażółcony <z...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Apr 2010 07:48:10 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
> przyczyny i skutku, własnej karmy. No i może bagiennego licha czyhającego w
> oparach mgly nad smolenskimi rojstami...

Zrobili sobie urlop, powiadasz ?
W największej rzeźni świata, zdaje się w Karolinie Północnej,
codziennie ubija się m.in. jakieś 20 tys wieprzków. 1500 na godzinę.
Ciach co dwie trzy sekundy. 24h na dobę.
Tyle samo mniej wiecej ubijają razem wzięte ubojnie w Polsce.
Co siędzieje na całym świecie - nie policzę. Tak wygląda obsługa
ledwie ułamka procenta ludzkości.
Czyli co - bogowie już dawno zostawili zwierzęta ich własnej karmie ...
A może bogowie już nie dają sobie rady z samymi sobą ? Może mają
syndrom wypalenia zawodowego ?

--
Redart, co zmienił ksywkę na mniej krwistą

10. Data: 2010-04-13 06:27:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 13 kwietnia 2010 08:15. carbon entity 'zażółcony'
<z...@w...onet.pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Tyle samo mniej wiecej ubijają razem wzięte ubojnie w Polsce.

No, w krainie wódki i kiełbasy o tym wspominasz? Jak o sznurze w domu
powiedzonego?

> Czyli co - bogowie już dawno zostawili zwierzęta ich własnej karmie ...
> A może bogowie już nie dają sobie rady z samymi sobą ? Może mają
> syndrom wypalenia zawodowego ?

Najprawdopodobniej. Jaki to był tytuł tego filmu z Buszmenem? "Bogowie muszą
być szaleni" ??? Tylko, że kiedy bogowie już tracą głowę, to nic dobrego nie
wróży dla ludzi. To znaczy, że mieszkańcy niebios zaczynają umierać i
rozpoczyna się kosmiczna Wielka Smuta (Mahapralaya). Czyżby Kali Yuga weszła
w swoją końcówkę?

Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
ZUZIA
Szacunek
Chichot Wyspiańskiego.
Masełko, margaryna a moje partykularne interesiki