Szafa

1. Data: 2005-08-06 14:00:15

Temat: Szafa
Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myślicie, gdzie najlepiej zamówić szafę wnękową: Komandor, Senator czy
Indeco?

2. Data: 2005-08-07 09:29:20

Temat: Re: Szafa
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

anka wrote:

(...)
> Komandor,

Drogo.

> Senator

Jeszcze drożej.

> Indeco?

Nie znam, nie wiem.

Ja mam zrobioną garderobę przez firmę O-W (http://www.o-w.pl/) i mogę
ich polecić (BTW: nie jestem ich pracownikiem). Jeżeli jesteś z DC to
mogę Ci na priv przesłać namiary na ekipę, która u mnie zabudowywała
wnękę - na etapie projektowania zabudowy szef doradził wybór materiałów
i sposobu konstrukcji, a przy tym byli szybcy, czyści i "elastyczni"
jeśli chodzi o terminy montażu.

PWZ

3. Data: 2005-08-08 09:10:11

Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ich polecić (BTW: nie jestem ich pracownikiem). Jeżeli jesteś z DC to
> mogę Ci na priv przesłać namiary na ekipę, która u mnie zabudowywała

Dziękuję. Sorry, nie wiem, co znaczy "DC". a.

4. Data: 2005-08-08 09:40:44

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję. Sorry, nie wiem, co znaczy "DC". a.

Warszawa

To taki zart bo wiele osob z Warszawy zapomina napisac miasta - np pytaja
gdzie kupie costam. DC to skrot od "Default City" czyli miasto domyslne.

musta

5. Data: 2005-08-08 11:51:15

Od: "anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To taki zart bo wiele osob z Warszawy zapomina napisac miasta - np pytaja
> gdzie kupie costam. DC to skrot od "Default City" czyli miasto domyslne.

Ha, ha, ha... Tak, ja jestem z DC:)

6. Data: 2005-08-08 16:07:21

Od: "Cacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wnękę - na etapie projektowania zabudowy szef doradził wybór materiałów
> i sposobu konstrukcji, a przy tym byli szybcy, czyści i "elastyczni"

Moge poprosic o namiary na nich? Wyglada na to, ze za okolo miesiac bede
zamawial w sumie szafe, garderobe i moze drzwi przesuwane ok. 2,5m
Z gory dzieki za odpowiedz

Pozdrawiam
Jacek

WAZNE - Kafelki
płyta osb pod gres
czyszczenie parkietu - czym?
Duża wanna - gdzie w Warszawie lub okolicach?
jaki silikon?