Szafy wnekowe

1. Data: 2006-04-05 07:29:54

Temat: Szafy wnekowe
Od: JJ <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem na etapie poszukiwania firmy lub rzemieslnika , ktory robi dobrze
i niedrogo szafy wnekowe. Co do firm to wydaje mi sie ze Indeco ma
niezle ceny, nie wiem jak z jakoscia. Macie jakies opinie na ten temat ?

pzdr
JJ

2. Data: 2006-04-05 09:42:29

Temat: Re: Szafy wnekowe
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

JJ napisał(a):
> [...]
> i niedrogo szafy wnekowe. Co do firm to wydaje mi sie ze Indeco ma
> niezle ceny, nie wiem jak z jakoscia. Macie jakies opinie na ten temat ?

Myślę, że najwięcej zależy od konkretnego stolarza i od jakośc jego pracy...

--
Paweł Muszyński

3. Data: 2006-04-05 12:04:44

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:e1036p$dfq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Myślę, że najwięcej zależy od konkretnego stolarza i od jakośc jego
> pracy...
>

> --
> Paweł Muszyński
A ja dołożę cegiełkę a propos Indeco. Firma ta odmówiła nam wykonania obok
szafy z drzwiami przesuwnymi schowka zamykanego tradycyjnie, więc jak masz
jakąś bardziej skomplikowaną zabudowę to nie zrobią tego. Ale pewnie zależy
to też od wykonawców. Komandor wykonała zabudowę jak chcieliśmy i w sumie
wyszło to niewiele drożej. Najlepiej wykonać samemu projekt. To zaoszczędzi
ci sporo kasy.
A może napisz jeszcze skąd jesteś?
HaNo

4. Data: 2006-04-05 13:30:17

Od: JJ <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNo napisał(a):
> A może napisz jeszcze skąd jesteś?
> HaNo

Jestem z Poznania, a zabudowe mam raczej prosta bez komplikacji.

JJ

5. Data: 2006-04-05 13:35:58

Od: JJ <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNo napisał(a):

> A może napisz jeszcze skąd jesteś?
> HaNo

Jestem z Poznania. Co do zabudowy to nie mam zadnych komplikacji.

JJ

6. Data: 2006-04-05 13:36:18

Od: JJ <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-04-05 13:36:41

Od: JJ <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-04-05 13:37:50

Od: JJ <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-04-05 19:15:38

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JJ napisał(a):
> Jestem na etapie poszukiwania firmy lub rzemieslnika , ktory robi dobrze
> i niedrogo szafy wnekowe.

Zastanów się jeszcze, czy na pewno chcesz szafę wnękową. Mnie się one
podobały i byłam zadowolona, ze w mieszkaniu, gdzie się wprowadziłam już
były.
Ale teraz ich nie cierpię. Szczególnie trójdzielnej w sypialni. Brr !
Nie da się nic sensownie wyjąc i przełożyć, skompletowanie stroju do
pracy z ciuchów z różnych części szafy, urasta do rozmiarów akrobacji.
Wystarczy, że między ścianę, a drzwi wejdzie jedwabna bluzka, a nie da
się otworzyć ostatniego segmentu.
Koszmar !
Magdalaena

10. Data: 2006-04-05 21:07:11

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z ciuchów z różnych części szafy, urasta do rozmiarów akrobacji.
> Wystarczy, że między ścianę, a drzwi wejdzie jedwabna bluzka, a nie da się

Wzruszyła mnie twoja historia. Może koordynacja ruchowa zawodzi albo
planowanie przestrzenne?

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt