Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała

1. Data: 2004-03-27 14:26:48

Temat: Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy

w związku z rosnącą ilością osób, które mają ochotę na szaleństwo
zakupów w Kokotowie i Krzywaczce jest propozycja.
Mianowicie ok 400 metrów za szkólką państwa Szewczyków jest karczma,
w której można się posilić, napić czegoś, ochłonąć, odwirtualnić (lepiej
poznać) czy chociażby skorzystać z toalety:-) Myślę, że to nie bez
znaczenia szczególnie dla osób, które
będą mieć za sobą 200, 300 km.
Byłam w środku, robi dobre wrażenie, ceny też normalne ( do 10 zł można
zjeść ciepłe, jednogarowe danie).
Drewniane ławy, kominek - w sam raz dla maniaków upapranych ziemią;-)))
Spokojnie też tam mogą zaczekać osoby towarzyszące, kierowcy, itd -
jednym słowem wszyscy niezbyt zainteresowane zielskiem.
No i cięzko przewidzieć jaka będzie pogoda.
W razie deszczu np taka posiadówka moze okazać się zbawieniem.

Problem w tym, ze nasz spęd jest w sobotę a jak wiadomo lubią być wtedy
wesela. Trzeba by po prostu zarezerwować miejsce.
O ile dobrze zrozumiałam dla większej grupy osób chyba rabat jest
możliwy:-))) ( ale wtedy trzeba konkretnie - ile osób i co zamawiamy).
Jest też spory ogrodzony parking - coby nikt na roślinne nabytki się nie
połakomił:-)))

Logicznym się wydaje kolejnośc Kokotów -> Krzywaczka ( w Krzywaczce
szkółka czynna jest dłuzej).

Bardzo proszę o opinie - co sądzicie o tym pomyśle.
Miejsce mogę zarezerwować telefonicznie.

Nie znam właściciela i nie mam tam żadnych udziałów:-)))

Pozdrawiam
Marta

PS. Dla zainteresowanych - posiadam aktualną ofertę P.Szewczyków ( z
cenami) - mogę wysłać na priv, ale nie wcześniej niż jutro. Jest tego
kilkanaście stron a dzisiaj już nie mam sił na skanowanie:-(
Nie znaczy to, ze wszystkie rośliny akurat będą dostępne ale można
mniej więcej się przygotować. Czasem tez pojawiają się roślinki, których
w ofercie nie ma.

2. Data: 2004-03-27 15:44:37

Temat: Re: Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała
Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkółka czynna jest dłuzej).
>
> Bardzo proszę o opinie - co sądzicie o tym pomyśle.
> Miejsce mogę zarezerwować telefonicznie.

Ja bardzo chetnie. Wybieralam sie sama, bo rodzina by nie zniosla takiej wycieczki. A
ztaki przystankiem, moze przelkna sobote wsrod roslin z matka biegajaca z obledem w
oczach.

Pozdrawiam

Kasia

3. Data: 2004-03-27 15:50:00

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moi drodzy
>
> Bardzo proszę o opinie - co sądzicie o tym pomyśle.
> Miejsce mogę zarezerwować telefonicznie.
>
> Pozdrawiam
> Marta

podoba mi się ten pomysł

pozdr
Ania

4. Data: 2004-03-27 18:25:53

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Mianowicie ok 400 metrów za szkólką państwa Szewczyków jest karczma,
> w której można się posilić, napić czegoś, ochłonąć, odwirtualnić
> [...]

I to jest bardzo dobra propozycja :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Swoje wzięcie dentystka w Aninie
Zawdzięczała nie nowokainie

5. Data: 2004-03-27 18:39:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2fzbu6tam.fsf@sapijaszko.net...

I powymieniać się roślinami...

| I to jest bardzo dobra propozycja :-)

Też popieram. Myślę, że gdzieś na piątą do karczmy zdążymy;-)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-03-27 19:29:07

Od: "Ewa R." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I powymieniać się roślinami...

> Też popieram. Myślę, że gdzieś na piątą  do karczmy zdążymy;-)

Bardzo mi się podoba:)))))))
Ewa R. (frakcja warszawsko-krakowska - jako że się lubię rozwijać:)

7. Data: 2004-03-27 19:58:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> I to jest bardzo dobra propozycja :-)
:)
a tancerki Go-go tam sa
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2004-03-27 20:15:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
> wiadomości news:m2fzbu6tam.fsf@sapijaszko.net...

> I powymieniać się roślinami...

> Też popieram. Myślę, że gdzieś na piątą do karczmy zdążymy;-)

Przypomniało mi się, że pani z obsługi mówiła, ze jeśli nas będzie 2-30
osób mozemy dostać osobną salę na pięterku:-)

Wszystko to należy skonsultować z szefem - akurat go nie było.
Myślę, ze tydzień czasu wystarczy by mniej więcej się zdeklarować ile
konkretnie osób io na którą.
Proszę dopisywac osoby towarzyszące, przychówek itd...

Tym sposbem mamy
Zuzia -Kasia (3 osoby)
Ania Onet
P.Sapijaszko (2)
Basia Kulesz
Ewa R. (?)
Marta Góra (2)

jesli jest inaczej prosze mnie poprawić:-))

Duchów do strawy cielesnej nie doliczam;-)))

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-03-27 20:17:08

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za literówki, moja klawiatura do wymiany już:-(

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-03-27 20:29:43

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00a301c41435$d73f7960$81484cd5@d3h6c1 Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> a tancerki Go-go tam sa
> ?

Hejka. Ponieważ na spotkanie przyjadą w większości panie, to występować
dla nich będą czipendelsi, czy jak im tam. :-)
Pozdrawiam mniejszościowo Ja...cki
H.Z.: "Adam i Ewa zgrzeszyli w raju, bo obydwoje byli w strojach topless, co
ich
bardzo podniecało.: :-)

Sadzenie trawy na grobie
impregnowanie drewna