Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała

11. Data: 2004-03-27 20:52:34

Temat: Re: Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała
Od: "Ewa R." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę  dopisywac osoby towarzyszące, przychówek itd...
>
> Tym sposbem mamy
> Zuzia -Kasia (3 osoby)
> Ania Onet
> P.Sapijaszko (2)
> Basia Kulesz
> Ewa R. (od 3 do 6 i pół, konkretniej nie potrafię)
> Marta Góra (2)

Pozdrawiam Ewa mRrrry:)

12. Data: 2004-03-27 22:14:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-03-27 22:52:50

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta sporządziła listę:
> Tym sposbem mamy
> Zuzia -Kasia (3 osoby)
> Ania Onet
> P.Sapijaszko (2)
> Basia Kulesz
> Ewa R. (?)
> Marta Góra (2)

Dopisuję się jednoosobowo :-)

z pozdrowieniami, Zbyszek Mazur

14. Data: 2004-03-27 23:17:22

Od: "Ewa R." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marta sporządziła listę:
> Proszę  dopisywac osoby towarzyszące, przychówek itd...
>
> Tym sposbem mamy
> Zuzia -Kasia (3 osoby)
> Ania Onet
> P.Sapijaszko (2)
> Basia Kulesz
> Ewa R. (od 3 do 6 i pół, konkretniej nie potrafię)
> Marta Góra (2)
> Zbyszek Mazur: Dopisuję się jednoosobowo :-)

Poukładałam to jeszcze raz
Pozdrawiam Ewa mRrrry:)

15. Data: 2004-03-28 08:57:04

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
| W wiadomości news:00a301c41435$d73f7960$81484cd5@d3h6c1 Tadeusz Smal

| Hejka. Ponieważ na spotkanie przyjadą w większości panie, to
występować
| dla nich będą czipendelsi, czy jak im tam. :-)

Ależ zawsze możesz się za takową tancerkę przebrać:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2004-03-28 09:07:49

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa R." <r...@w...pl> wrote in news:5a33.00002f04.40660b80
@newsgate.onet.pl:

Ewa Sz. (2)
Hmm.. Kol. Małzonka to właœciwie mozna spokojnie za dwoch liczyc...
To nie wiem :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

17. Data: 2004-03-28 09:12:54

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:c464ib$bf7$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> Ponieważ na spotkanie przyjadą w większości panie, to
> występować dla nich będą czipendelsi, czy jak im tam. :-)

> Ależ zawsze możesz się za takową tancerkę przebrać:-)))))

Baaaasiu...
A może jednak Tadzia jako czipendelsa? Tak sobie mysle, ze wrazenia
bylyby niezapomniane..
Chociaz jako tancerka go-go .. moze spyze byœmy za darmo dostali? :-D
Pozdorwienia - Ewa Sz. powalona wizja...

18. Data: 2004-03-28 11:21:12

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c464ib$bf7$1@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Ależ zawsze możesz się za takową tancerkę przebrać:-)))))

Hejka. Chyba rozebrać. ;-) Co też Ci Basiu po głowie chodzi, fiu, fiu! <
lol >
Pozdrawiam skąpo Ja...cki
H.Z.: "Bardzo ciężka jest praca rolnika i górnika, chociaż jeden pracuje na
wierzchu, a drugi pod spodem." :-)

19. Data: 2004-03-28 12:10:46

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> Ewa Sz. (2)
> Hmm.. Kol. Małzonka to wła?ciwie mozna spokojnie za dwoch liczyc...
> To nie wiem :-)

Takich kategorii nie uwzględniam - liczymy ilość głów:-)))
O ile dobrze pamiętam Kol. Małżonek ma jedną:-))

Ukłony
przekazuję

Marta

PS. Dobrze, że mój nieletni nie jedzie - ten to potrafi w siebie
nawrzucać:-)))

20. Data: 2004-03-28 13:41:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> występować
>
> Ależ zawsze możesz się za takową tancerkę przebrać:-)))))
hehe
tak wielkie stringi trzeba by zamowic u tych koronkarek z Koniakowa
bo w zadne gotowe Dirko sie nie zmiesci
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe