Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała

21. Data: 2004-03-28 13:41:48

Temat: Re: Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl>

> Baaaasiu...
> A może jednak Tadzia jako czipendelsa? Tak sobie mysle, ze wrazenia
> bylyby niezapomniane..
:)
ja bede tylko z Wami duchem
a Direk bedzie obecny cielesnie
wiec to on moglby robic za czipendelsa
:)
> Chociaz jako tancerka go-go .. moze spyze byœmy za darmo dostali? :-D
:)
no Dirku
nie mozesz zawiesc oczekiwan grupy
masz jeszcze pare dni
dopracuj stroj i repertuar
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2004-03-28 14:19:10

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:008e01c414ca$550114a0$457e63d9@d3h6c1,
Tadeusz Smal napisał(a):

> tak wielkie stringi trzeba by zamowic u tych koronkarek z Koniakowa
> bo w zadne gotowe Dirko sie nie zmiesci
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Nie ma sprawy, mogę załatwić. Od 19-go do 21-go marca prowadziłem w Wiśle
warsztaty dla wideofilmowców z całej Polski i w ostatni dzień zrobiłem im
wycieczkę Pętlą Beskidzką. Stanęliśmy też w Koniakowie gdzie grupa wykupiła
wszystkie stringi. Teraz babcie (i młode dziewczyny) sztrykują nowe.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

23. Data: 2004-03-28 14:32:26

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No fakt, dobra rada, producenci stringów jakieś dziwne rozmiary mają...:)

Pozdrawia Kaśka która w ostanio zakupione XXXL ledwo się mieści :)

24. Data: 2004-03-28 14:50:54

Temat: Odp: Szaleństwo bylinowe - coś dla ciała
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c46nmk$hqm$...@a...news.tpi.pl...

> Pozdrawia Kaśka która w ostanio zakupione XXXL ledwo się mieści :)

Taki ogrodowy mundurek??? :-)
O zdjęcie prosimy :-)
Pozdrawiam :-))
Janusz

25. Data: 2004-03-28 15:39:30

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:c46nmk$hqm$...@a...news.tpi.pl...

> Taki ogrodowy mundurek??? :-)
> O zdjęcie prosimy :-)

Teraz to wszyscy wieszają roślinki na swoich stronach, nie ta pora...może
tak w okolicy Halloween, po co teraz ludzi straszyć? ;))

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2004-03-28 18:36:54

Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał...

> Ewa Sz. (2)
Blanka Z. (3, w tym jeden z własnym prowiantem, bo ludzkim jedzeniem
wciąż gardzi)

Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/
"Obecny stan wiedzy można podsumować następująco:
Na początku było nic, które wybuchło." Terry Pratchett

27. Data: 2004-03-29 06:29:37

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa R." <r...@w...pl> napisał
Gabi też jednoosobowo

28. Data: 2004-03-29 09:23:13

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilki sztuk 2

Pozdrawiam,
Krzysztof

29. Data: 2004-03-29 20:07:02

Od: "Ewa R." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli mamy tyle:)))

Pozdrówka Ewa R. (z panieńskiego nazwiska Zając hehehe)

30. Data: 2004-03-29 20:20:32

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:2c43.000005e5.406881e6@newsgate.onet.pl,
Ewa R. napisał(a):
> Czyli mamy tyle:)))

> Pozdrówka Ewa R. (z panieńskiego nazwiska Zając hehehe)

Nu pagadi (pewnie będzie)

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek