Szalone nożyczki - byłam

1. Data: 2003-10-09 20:16:36

Temat: Szalone nożyczki - byłam
Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc veni vidi vici :) no i jestem zadowolona. Panie od razu się mną
przejęły/zajęły. Musze powiedzieć że zakładzik jest w odległej części miasta
a jednak walą tam tłumy. Dzis bylo dosc tloczno a i tak powiedziano mi ze
nic to w porownaniu z okresem swiat czy wakacji. Siedzialam 2,5 godziny bo
było ze mną sporo roboty, ale musze powiedziec ze atmosferka jest mila,
kawa, ciastko :) a teraz mam fryzurke jakiej nie mialam jeszcze nigdy i
nawet mi sie podoba, a pani na koniec spryskala mnie nabłyszczaczem, jaka to
fajna rzecz!! moje wlosy nigdy jeszcze tak nie blyszczaly. Ktos sie spotkal
z takim czyms? czy to dla zwyklych śmiertelników jest osiągalne czy tylko
dla fryzjerów?

Nusia zadowolona

1. Data: 2003-10-09 21:46:52

Temat: Re: Szalone nożyczki - byłam
Od: "Nazgul" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ktos sie spotkal z takim czyms? czy to dla zwyklych śmiertelników jest
osiągalne czy tylko
> dla fryzjerów?

Hej!

Bardzo fajny nabłyszczacz mozna kupić w salonach, w których używają
kosmetyków Goldwella. Jest naprawę świetny, nadaje włosom piękny blask i
miękkość, a przy tym ładnie pachnie. Kosztuje około 30 zł.

Pozdrawiam serdecznie

Sylwia

1. Data: 2003-10-09 22:00:25

Od: "Margarett :))" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nusia" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> osiągalne czy tylko

POlecony Goldwell jest rzeczywiscie bardzo fajny, tecni art loreala profa
(34zl) jest tak samo dobry, ale pachnie jakos tak chemicznie i mniej
przyjemnie (chociaz goldwell to tez nie zaden perfumowany zapach ;)z tego co
pamietam).

1. Data: 2003-10-09 22:00:54

Od: "Margarett :))" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-09 22:01:23

Od: "Margarett :))" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-09 22:01:59

Od: "Margarett :))" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-09 22:27:39

Od: "Nazgul" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margarett :))" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> (chociaz goldwell to tez nie zaden perfumowany zapach ;)z tego co
> pamietam).

No racja:) Ale własnie nie ma tego nieprzyjemnego, chemicznego zapachu
(który gryzie w nos :), jak lakiery itp. Ma za to przyjemny (kwiatowy?)
zapach.
No i efekt na włosach, po jego zastosowaniu, jest naprawdę fajny.

Pozdrowionka

1. Data: 2003-10-10 05:39:41

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spotkal
> z takim czyms? czy to dla zwyklych śmiertelników jest osiągalne czy tylko

Jeśli zdarza Ci się bywać w Niemczech albo masz kogoś znajomego kto jedzie,
to mają tam niezły spray nabłyszczający z serii Gliss Kur Schwarzkopf.
Nazywa sie toto Glitz-Toner, cena z tego co pamiętam w granicach 5 euro.
Mają to na pewno w sklepach Rossmanna. U nas nie ma, sprawdzałam... :(

1. Data: 2003-10-10 06:07:46

Od: "dorka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spotkal
> z takim czyms? czy to dla zwyklych śmiertelników jest osiągalne czy tylko

Poradź więc może jaką konkretną Panią fryzjerkę z tego zakładu i napisz czy
trzeba się wcześniej umawiać.

Dzięki i pozdrawiam,
Dorota

1. Data: 2003-10-10 08:31:19

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Nusia napisala:

>No więc veni vidi vici :) no i jestem zadowolona. Panie od razu się mną
>przejęły/zajęły.

:))) Ciesze sie, ze Ci sie podobalo :)
Ja tam jestem przy kazdej mojej bytnosci w PL, moi rodzice mieszkaja niedaleko.
Polecam tez BARDZO GORACO salon kosmetyczny Juwil, ktory jest w tym samym
miejscu, wszystkie zabiegi sa wykonywane rewelacyjnie, a ceny konkurencyjne.
Chodze do Juwilu juz jakies 5-6 lat czy cos kolo tego.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

krem - poradzcie