Szampon

1. Data: 2002-10-03 17:22:20

Temat: Szampon
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki znacie szampon , który usztywniałby włosy po myciu?

1. Data: 2002-10-03 17:29:35

Temat: Re: Szampon
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" wrote:

> Jaki znacie szampon , który usztywniałby włosy po myciu?

a w jakim celu one mają byc sztywne?
--

Lia

1. Data: 2002-10-03 18:40:34

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a w jakim celu one mają byc sztywne?
> --
>
> Lia
>
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

Ten szampon ma je lekko usztywnić a nie maja być sztywne, mają być poprostu
nie takie "lejące"

1. Data: 2002-10-03 18:44:22

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" wrote:

> Ten szampon ma je lekko usztywnić a nie maja być sztywne, mają być
> poprostu nie takie "lejące"

sorki - wyobrażnia mnie zwiodła.

1. czy masz cienkei włosy, i chcesz zeby nei były one takei fruwające
dookoła głowy
czy
2. te 'lejace' oznacza że są ciezkie ?

napisz po prostu
1, czy włosy są długei czy krotkie
2. cienkie czy grube
3. prposte - krecone
4. co oznacza lejące

ps., poza tym wydaj emi sie ze efekt sztywnosci osiagniesz raczej za pomoca
balsamu, pianki, jakiejs innej mazi, ale raczej nie szamponu

--

Lia

1. Data: 2002-10-04 07:21:22

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jaki znacie szampon , który usztywniałby włosy po myciu?

Ten nowy szampon Revlona Flexi cos tam. Kupilam i bylam zdziwiona, bo nie
pisza ze usztywnia, a to jest widocznie ich sposob na sprezystosc widocznie.
Ja mam wersje do wlosow farbowanych i to ona usztywnila wlosy, nie mocno
oczywiscie, ale znaczaco. Bardzo ladnie pachnie, tylko wlosy ciut traca
polysk po jego zastosowaniu.

Kaska

1. Data: 2002-10-04 16:17:19

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

Włosy są krótkie. grube i ciężkie i nie chcę żeby były lejące bo wtedy są
oklapnięte

1. Data: 2002-10-05 16:03:32

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Anna " wrote:

> Włosy są krótkie. grube i ciężkie i nie chcę żeby były lejące bo
> wtedy są oklapnięte

proponuje pianke unosząca nakłądaną tylko u nasady, specjalny specyfik z
odpwoeidnim aplikatoremem ma Wella, dostepne u fryzjerów ( ta seria w
srebrnych metalicznych opakowaniach)
--

Lia

Szukam zgrabnej dziewczyny do fotografii - w zamian portfolio.
Joko - blyszczyk do ust
Kult szczupłej sylwetki
laser
golenie