Szampony Fitomed -Wrocław

1. Data: 2005-06-11 20:43:18

Temat: Szampony Fitomed -Wrocław
Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny może wiecie gdzie można dostać ziołowe szampony Fitomed we
Wrocławiu?
Zwykle były w sklepie "Herbapol" na Oławskiej, ale dzisiaj dowiedziałam sie,
że sklep likwidują i szamponów oczywiście już nie ma.
Sprzedawczyni wspomniała coś o sklepie na Jedności Narodowej, ale nie
wiedziała, czy owe szampony tam są dostępne.
Za wszelkie informację będę wdzięczna.

1. Data: 2005-06-11 21:31:37

Temat: Re: Szampony Fitomed -Wrocław
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skapula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny może wiecie gdzie można dostać ziołowe szampony Fitomed we
> Wrocławiu?

W aptece na placu Nowy Targ na dziale kosmetycznym sprowadzą Ci w ciągu
jednego dnia wszystko co jest dostępne w hurtowniach. A może nawet mają na
miejscu - chyba mi mignęło. W każdym razie obsługa jest młoda i badzo
sympatyczna - dla mnie ostatnio ściągali rzadko spotykany krem pod oczy za 7
zł i nawet smsa mi wysłali, że już do odebrania, więc jeśli te okolice są Ci
po drodze, to polecam.

Poza tym te szampony są w esentii.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-11 21:49:34

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" napisał w wiadomości >
> [...]
7
> zł i nawet smsa mi wysłali, że już do odebrania, więc jeśli te okolice są

Dziękuje bardzo, okolice jak najbardziej znane (swego czasu często
odwiedzałam Kolor), zajrze tam w poniedziałek.
A może napiszesz, co to za krem pod oczy Ci sprowadzili?

1. Data: 2005-06-12 11:58:37

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> A może napiszesz, co to za krem pod oczy Ci sprowadzili?

Krem od oczy z wit. C i fitohomonami z czerwonej koniczyny firmy Flos Lek.
Strasznie ciążko go dostać gdziekolwiek indziej. Tzn. w wielu sklepach są
ich kremy pod oczy (z zwłaszcza cała seria żelów ze świetlikiem), ale akurat
tego - niet. W aptece na Nowym Targu też mieli tylko śwetliki na miejscu,
ale jak się zapytałam o ten krem, to powiedzieli, że jeśli tylko chcę -
będzie na popołudnie :)

A SVR 50B już został odsprzedany komuś innemu, jak tylko ja zrezygnowałam
:)

1. Data: 2005-06-12 17:41:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 12 czerwca 2005 13:58
użytkownik Joanna Pawlus, sącząc kawkę, wyklepał:

I co, warto? Fajny ten krem?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-06-12 20:30:40

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" napisał w wiadomości :
> A SVR 50B już został odsprzedany komuś innemu, jak tylko ja zrezygnowałam

Ok, dzieki..

1. Data: 2005-06-12 21:11:59

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Lek.

> I co, warto? Fajny ten krem?

Ciężko mi ocenić, bo ostatnio przetestowałam wiele próbek różnych kremów
wysokopułkowych i doszłam do wniosku, że przecież ja na razie to chyba tylko
nawilżenia potrzebuję, więc ciężko mi ocenić inne działanie. Nie mam
zmarszczek, worków, specjalnych zasinień, niejędrnej skóry wokół oczu, itp.
A ten Flos Lek jest do skóry dojrzałej, ale czy coś na takiej skórze
zadziała, to ja nie wiem. Dla mnie krem jest porównywalny z ziajowa
pietruszką, która jest 100 razy lepiej dostępna. I w tej pietruszce było coś
takiego, że... hm... no po prostu super przyjemnie się ja stosowało. Co
dzień się dziwiłam, że krem za 4 zł może być taki fajny, choć ciężko mi tę
"fajność" doprecyzować. A flos lek kupiłam z polecenia iski i po
przeczytaniu bardzo dobrych opinii na wizażu, więc chyba warto... :)

1. Data: 2005-06-13 11:33:07

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/12/2005 11:11 PM,Użytkownik Joanna Pawlus usiadł wygodnie i napisał:
> [...]
> "fajność" doprecyzować. A flos lek kupiłam z polecenia iski i po
> przeczytaniu bardzo dobrych opinii na wizażu, więc chyba warto... :)

Aaaa, to może ja się też zainteresuję? Dokańczam powoli kolejne
opakowanie pietruszki i może pójdę w innym kierunku? Dzięki za cynk.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947