Szampony Straub - w tym ten do rudych wlosow

1. Data: 2003-11-08 06:55:52

Temat: Szampony Straub - w tym ten do rudych wlosow
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po kilkudniowym testowaniu szczerze polecam - wlosy wyraznie odzywione,
polysk konkretny, a znajomi przyznaja, ze jest widoczny. Przy wlosach o
barwie granatu [lagodne okreslenie odcienia witanego okrzykiem "O boze,
cos ty znow z wlosami zrobila, ze takie czerwone...???" ;-)] zadzialal -
sadze, ze zadziala i przy innych odcieniach [a widzialam szampony Straub
przeznaczone do wlosow np.blond], wiec polecam, jestem zdecydowanie
zadowolona. Latwe rozczesywanie, latwe ukladanie, nie obciaza i nie
natluszcza, slowem - dobry szampon na co dzien. W Warszawie dostepny w
GC - i przypominam, ze jest MegaWeekend, czyli 20 % obnizki, sama sie
wybiore, wiec do zobaczenia :-)

Tib
--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2003-11-08 12:08:17

Temat: Re: Szampony Straub - w tym ten do rudych wlosow
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

a moglabys cos wiecej napisac? nie slyszalam o tym szamponie , jaka to
firma? i w jakiej cenie? z góry dziekuje

1. Data: 2003-11-09 16:21:24

Od: "tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam tego do wlosow brazowych i tez bardzo zadowolona jestem - nadaje
piekny polysk i ozywia kolor. jedyna wada to mala wydajnosc przy dlugich,
gestych wlosach... no i cena calkiem wysoka 17 zl.
Firma sie nazywa Straubal i to sa szampony z henna do danego koloru wlosoch
(gwoli wyjasnienia dla Anety)

Pozdrawiam
Tiara

1. Data: 2003-11-09 21:36:01

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tiara" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

Dzięki za odpis, a gdzie można go kupić? - w każdym sklepie?

1. Data: 2003-11-09 23:22:45

Od: "tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za odpis, a gdzie można go kupić? - w każdym sklepie?

Ja kupiłam w sieci drogerii "Natura"

1. Data: 2003-11-10 02:42:02

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

tiara wrote:

> Ja kupiłam w sieci drogerii "Natura"

A ja w GC w Warszawie, ale sadze, ze w wielu sklepach sie pojawi, jako
nowinka i jako dobry produkt.

Btw - nadal uzywam i jestem niezmiennie zadowolona :-)

Pozdrawiam,

Tib

--

Jak leczyc .........